Nieuwe beheerder/eigenaar forum

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 1
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Nieuwe beheerder/eigenaar forum

Bericht door Paul » 12 dec 2017, 22:48

Beste filosofieforumleden,

In 2003 heb ik dit forum opgericht, allereerst was het onderdeel van een site genaamd pfff.nl (die al lang niet meer bestaat) en daarna is het filosofieforum.nl geworden. Inmiddels ben ik al jaren niet meer bezig met het beheer van deze site, maar ik kon er nog geen afstand van doen. Vanaf vandaag is daar verandering in gekomen en draag ik het forum over aan een nieuwe beheerder en eigenaar. Dat is Leon, ofwel user neus.

Leon heeft de bedoeling op de domeinnaam een gloednieuw forum te zetten en dit oude forum nog bereikbaar te houden via het nieuwe forum. Hoe of wat zal Leon zelf wel vertellen.

In elk geval vertrouw ik erop dat Leon het forum op een goede manier zal voortzetten, zodat het nog vele jaren mee kan.

Bedankt allemaal en waarschijnlijk tot ziens op het nieuwe forum, want ik verwacht wel lid te gaan worden. :)

-Paul
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 dec 2017, 22:54

Beste leden van filosofieforum.nl

Mijn naam is Leon met atavar neus, en ik ben de nieuwe beheerder.

Deze site gaat vernieuwd worden. Er komt een forum vergelijkbaar met http://filosoferen.net. Dit hele forum met alle berichten zal als archief benaderbaar zijn, maar dan zonder de mogelijkheid nog reacties toe te voegen of veranderen.

Ik twijfelde om actieve users mee te nemen. Ik denk dat het beste is als jullie straks een nieuwe user en wachtwoord aanvragen.

De rubrieken zullen misschien ook wat anders zijn, maar wil je graag een bepaalde rubriek dan kan je dat melden.

De site gaat volgende week op slot en ik hoop vanaf 1 januari de nieuwe site draaiende te hebben.

Stuur me gerust een pm als je vragen hebt.

Over de pm's, die (oude ontvangen en verzonden berichten), gaan waarschijnlijk verloren. Dus als je daar nog informatie in heb staan die je wilt bewaren, graag even veilig stellen.

De berichten in het archief zorgen in ieder geval dat al jullie werk op dit forum toegankelijk blijft, en mijn voornemen is dit zo te houden tot in lengte der dagen, als ik het ooit ook weer kan overgeven. Maar de site is gebouwd op een antieke versie van phpBB en daar is weinig meer mee te doen.

Ik hoop jullie hiermee genoeg geinformeerd te hebben.

Vriendelijke groet, Leon
Laatst gewijzigd door Verwijderde gebruiker op 15 dec 2017, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 15 dec 2017, 08:35

GOED NIEUWS!:

dit blijkt toch een te upgraden forum zijn, dus alle berichten en users kunnen worden overgenomen naar een nieuw forum. Ik ga dit in gang zetten.

Wel moet mogelijk straks voor inloggen de functie "wachtwoord vergeten" worden uitgevoerd, omdat bij de overgang de versleutelde wachtwoorden niet overgenomen kunnen worden.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten