Hoe kan ik mijn berichten veiligstellen?

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Hoe kan ik mijn berichten veiligstellen?

Bericht door yopi » 28 sep 2016, 16:17

Voor het geval dat het forum vernieuwd wordt vraag ik dat.

Er zijn topics van mij die ik wel wil bewaren.
En overigens ook van anderen.

Die zou ik dan bijvoorbeeld kunnen herplaatsen op het vernieuwde forum.
Of bij de concurrentie natuurlijk. ;)

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 28 sep 2016, 16:19

Ik vind trouwens de domeinnaam al voldoende om dit forum voort te laten bestaan. Dus nog afgezien van de binding die ik er mee heb door dat jarenlang posten. Paul doet er gelijkmoedig over, maar ik wil hem hier graag aansporen er een punt van te maken.

Ja toch, Paul??

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 1
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 29 sep 2016, 18:39

Het forum blijft onveranderd voortbestaan. Mocht ik ooit bij nul opnieuw beginnen, zal ik dat ruim van tevoren laten weten. Dat zal bijv. zijn als het forum in de huidige vorm echt niet goed meer functioneert.

Je hoeft nooit bang te zijn dat ineens alles weg is. Betreft het veilig stellen van teksten kan ik niks anders bedenken dan copy-pasten in Word. Tips van anderen zijn welkom. Het is echter op dit moment helemaal niet nodig.

Dus.... tevreden, yopi? :)
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Sauwelios
Posts in topic: 1
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2014, 02:47
Contacteer:

Bericht door Sauwelios » 30 sep 2016, 05:28

Met Ctrl + S kun je een hele webpagina opslaan (let wel, een pagina, niet een thread van meerdere pagina's! Je moet iedere pagina afzonderlijk opslaan). Deze pagina opent gewoon in je webbrowser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, etc.), maar in tegenstelling tot webbrowsen werkt dit ongeacht of jij en/of de website offline is/zijn.

Ik raad iedereen aan dit altijd te doen met pagina's die hij of zij bijzonder op prijs stelt, want je weet nooit!

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 30 sep 2016, 15:35

Bedankt beide. Maar niet lekker makkeliijk.

Maar ik snap nu van Paul, dat ik hierover voorlopig niet over na hoef te denken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten