Eventuele volgordeverandering en google ads

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 3
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Eventuele volgordeverandering en google ads

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 04:22

Laatst kwam ik weer even hier kijken en toen zag ik dat het onderdeel met VIP code en spelregels ineens onderaan in het algemene deel stond. Geen idee wat er gebeurd is, maar ik heb in elk geval dat deel weer bovenaan gezet, anders vinden potentiële nieuwe leden mogelijk de code niet meer die nodig is om je voor de eerste keer aan te melden (nodig tegen spambots voor dit forum).
Het kan dus dat er meer veranderd is, maar dat heb ik niet gedaan.
Voor de zekerheid heb ik wel mijn wachtwoord veranderd.

Verder heb ik besloten een Google reclame op het forum te zetten. Niet om rijk van te worden, maar om zo mogelijk mijn hostingskosten terug te verdienen. Dat is dus de ruimte die je bovenin ziet nu. De code staat op de site en wacht op goedkeuring. Dit duurt wel erg lang. Dus ik hoop maar dat de code goed staat. Zo niet dan duurt het nog langer...
Ik kijk aan hoe dat gaat. Als het niks is kan ik het altijd weer weghalen.

Ik heb dit forum sinds 2003 en heb er nooit een cent aan verdiend. Dat hoeft ook niet, maar het zou mooi zijn als het me ook niks kost. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Paul
Laatst gewijzigd door Paul op 23 aug 2016, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Leon

Bericht door Leon » 21 aug 2016, 08:25

Ik overweeg een alternatieve site op te zetten, vanwege achterstallig onderhoud, de kleuren, en dan nu ook dit gedoe met ads. ik kan ook vragen of je deze site wilt verkopen, dan zijn die ads niet nodig. Denk er maar over na...

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 3
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 11:15

Ik heb geen ander thema (meer) voor deze template. Daarom kun je geen andere kleuren instellen. Ik zou er een kunnen maken, maar dan moet je voor alle elementen kleuren gaan instellen. Ik zou dan niet weten wat in te stellen.

Ik kan best de elementen posten en dan jullie kleuren laten invullen (codes). Zal een leuk experiment worden. :greins:

edit: Dit thema kan ik wel aanpassen. Alleen de grijze achtergrond en tussenbalken kan ik niet wijzigen. Beetje aan het rommelen geweest, zoals je ziet.

Betreft verkopen: ik was dat niet echt van plan. Maar je mag altijd een bod sturen via een pb. ;)

Betreft het achterstallige onderhoud: ik doe idd niets (nauwelijks iets) aan dit forum. Vertel gerust wat je aan onderhoud gedaan zou willen hebben.

Of, misschien ben je wel een uitstekende en betrouwbare moderator: bied je aan. Je weet maar nooit.

Uiteraard ben je altijd vrij je eigen site op te zetten, maar ik sta open voor suggesties om het hier beter te maken voor jullie (al ben ik technisch beperkt qua mogelijkheden). Laten we dan wel de neuzen één kant op zetten.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 3
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 aug 2016, 13:35

Nu ik even een paar keertjes weg ben geweest en weer wezen kijken en dus wat gewend ben, vind ik persoonlijk die kleur blauw met de witte letters erop een grote verbetering. Voor nu laat ik dat zo. Ik hoop natuurlijk dat de meerderheid hier het ook een verbetering vindt ten opzichte van dat donkergrijs.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten