Gesloten onderwerpen

Voor registratie bij het forum heb je een speciale VIP code nodig (is extra beveiliging tegen spambots). De VIP code vind je hier tezamen met de spelregels van het forum.
Plaats reactie
arkhétupos
Posts in topic: 2
Gesloten onderwerpen

Bericht door arkhétupos » 06 apr 2019, 00:37

Bij welke macht anders dan de niet gesloten?
De ware definitie schenkt elke definitie waarheid ongelogen, per definitie liegt die waarheid niet.
Indien dit niet aan U gericht is: dan gelieve het gelezene te beschouwen als zijnde zonder oorsprong.
[advertentie]https://www.superzaken.nl[/advertentia]
Humor is leuk, maar ergens stopt de humor.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 999 tekens: "Take that! @#twitter"

Hermelien
Posts in topic: 1

Bericht door Hermelien » 06 apr 2019, 18:22

Ik vind het ook jammer, want er staan veel onderwerpen in waar ik in had willen posten. Hopelijk gaat het forum dan weer lopen. Kom op, gooi ze gewoon allemaal open, please. Ik weet wel dat je steeds een verzoekje in kunt dienen, maar dat is niet uitnodigend.

Sloten eraf. Weg met die sloten. :grijns: Bitte :grijns: . Bitte bitte bitte. S'il vous plaît. Please.

Laten we er wat van maken.

Babs
Posts in topic: 1

Bericht door Babs » 06 apr 2019, 18:31

Gesloten is niet open. Filosofie is open.

arkhétupos
Posts in topic: 2

Bericht door arkhétupos » 20 apr 2019, 18:49

Open filosofie over gesloten onderwerpen is als debatteren over wiens kalf in wiens put verdronk en wat schapen op een dam ermee te maken hadden.

Nee hoor, houd maar lekker dicht.

Als je meent te kunnen reageren op een gesloten onderwerp kun je altijd nog citeren en je eigen draai starten.
De ware definitie schenkt elke definitie waarheid ongelogen, per definitie liegt die waarheid niet.
Indien dit niet aan U gericht is: dan gelieve het gelezene te beschouwen als zijnde zonder oorsprong.
[advertentie]https://www.superzaken.nl[/advertentia]
Humor is leuk, maar ergens stopt de humor.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 999 tekens: "Take that! @#twitter"

Plaats reactie