Buitenaardse interventie

Voor de gewone off-topic gesprekken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 5
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Buitenaardse interventie

Bericht door Eva Lilith » 12 okt 2008, 20:11

Dinsdag schijnt een ruimteschip zijn opwachting te maken!
(en het heeft zelfs met de kredietcrisis te maken....!)

:oops:

KLIK

[alien]
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 3
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 14 okt 2008, 18:32

lijkt voorlopig nog wel mee te vallen aangezien landen ten oosten van ons nu al richting de 15e gaan. In NZ is het al de 15e.. het zal dus wel weer gaan om de amerikaanse 14e en anders krijgen we een geruststellende boodschap dat het toch niet nu was.. en de story continues.. :)

aparte scene is het eigenlijk, aliens te willen zien..
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 5
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 14 okt 2008, 19:12

Tja... Er zal wel een geruststellend of troostend idee vanuit gaan...
Dat we niet ALLEEN zouden zijn... Dat "ZE" ons komen redden.
God's substituut.

Nog niks geks gezien aan de lucht vooralsnog...

Ik vind het zo wonderlijk dat zoveel mensen kennelijk toch blind geloven in zo'n voorspelling. Fascinerend!
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 5
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 15 okt 2008, 11:21

Nou, vooruit, we geven ze nog enkele daagjes de tijd.
Misschien zijn er parkeerproblemen, ruimte-files of galactische tijdsverschuivingen...
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 5
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 15 okt 2008, 22:44


"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 3
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 16 okt 2008, 13:32

Dus Eva ziet liever geen aliens komen om haar all-een-zijn te storen?

Tis wel fijn om aan jezelf te schrijven.. discussieert wat makkelijker dan met al die zeikers 'out there' ;) *neuriet X-files tune :cool:
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 5
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 17 okt 2008, 11:29

Radja schreef:
Dus Eva ziet liever geen aliens komen om haar all-een-zijn te storen?
O, lijkt me wel leuk hoor! Stel je voor.... Kan ik hele verhalen omheen bedenken enzo! Dus ik vind 't prima. Als ze aardig zijn natuurlijk.

Maar die rare zogenaamd mystieke voorspellingen, daar kan ik gewoon niet zo goed tegen. En allerlei halve zolen die daar dan volkomen mee op de loop gaan...

Ik was benieuwd wat er gepubliceerd zou gaan worden ná 14 oktober, als er natuurlijk niets gebeurd zou zijn. Want dat kon eigenlijk maar twee kanten op gaan: Ofwel, "ze" zouden "doorgeven" (aan wie eigenlijk?) dat WIJ er nog niet klaar voor waren bij nader inzien... Ofwel, "ze" zouden "doorgeven" dat ze er wel degelijk waren maar dat WIJ ONGELOVIGEN ze niet konden zien vanwege ons ongeloof. Het is de eerste geworden. Ergens wel jammer want bij reden twee had men nog leuk over elkaar heen kunnen gaan buitelen enzo. Dat de ene het wel degelijk gezien had, en de ander niet! Ha ha...

Misschien hou ik dit forumstraatje wel lekker voor mezelf, om af en toe eens fijn te zeuren over dit soort fenomenen, waarmee ik me bij tijd en wijle prima kan amuseren, terwijl mijn posts toch óók serieus bedoeld zijn hoor. Het is niet slecht voor den lol. 'k Heb meerdere mensen zo'n beetje ten onder zien gaan aan dit soort onzin. En dat raakt me oprecht.

Amen. ;)
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 3
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 17 okt 2008, 11:59

Tja.. er is een verschil tussen hoop en vertrouwen op een goede afkomst..
bij velen lijkt het mij een combinatie van te veel aan hoop, naieviteit en goedgelovigheid.
Aan de andere kant heeft het hele verhaal natuurlijk wel aantrekkingskracht op de wat meer 'openen van geest'. Het succes én manco van de hele new age scene.

Het lijkt me wel wat mochten ze er zijn. Maar zo lang je geen bevestiging voor jezelf hebt, blijf je skeptisch. Zeker omdat ik weet dat er van alles kan en dat we onszelf maar al te graag en gemakkelijk voor de gek kunnen en soms zelf willen houden..

Wellicht.. zijn we er dan toch echt nog niet klaar voor ;)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 17 okt 2008, 14:08

Eén van de mooie beelden van Aliëns vind ik altijd dat alles van ons zenuwweefsel dat met denken en bewustzijn te maken heeft eigenlijk een soort implantaat is dat wezensvreemd is aan de rest van onze aapheid.
Dat dat gedeelte de aap er onder houdt en (probeert) controleert.

Dit gedeelte zijn de Aliëns; Wij zijn de Aliëns

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 2
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 18 okt 2008, 11:14

Die voorspellingen zijn nodig, om zaadjes te planten, om nieuwe gedachte te vormen, het collectief te voeden, onze groepsziel te versterken. We gaan binnenkort een hele grote verandering meemaken en daar zijn we ons nu voor aan het voorbereiden.

Zo staat het geschreven en zo zal het geschieden.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 18 okt 2008, 18:34

Jeroen schreef:Die voorspellingen zijn nodig, om zaadjes te planten, om nieuwe gedachte te vormen, het collectief te voeden, onze groepsziel te versterken. We gaan binnenkort een hele grote verandering meemaken en daar zijn we ons nu voor aan het voorbereiden.

Zo staat het geschreven en zo zal het geschieden.
Ik heb hier al 3 keer geprobeerd op te reageren en mijn tekst kwijtgeraakt. Daarom even kort samengevat:
Waarom negeer je mij altijd?

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 18 okt 2008, 18:37

Al weer twee keer:
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Karma zeker

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 2
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 18 okt 2008, 19:02

Als je die error krijgt, kan je dan niet teruggaan?

Of is dan de tekst verdwenen?

Als ik meer als 3 regels type dan doe ik altijd (vrijwel automatisch) effe ctrl+a en ctrl+c gewoon puur uit voorzorg, maar heb het zelden nodig eigenlijk.

Ik negeer je niet (en zeker niet altijd :snooty: ), ik lees niet alle berichten.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
Kiro
Posts in topic: 1
Berichten: 465
Lid geworden op: 18 jan 2008, 18:00
Contacteer:

Bericht door Kiro » 07 nov 2008, 20:50

Er ging n.a.v. van die alien-toestand een e-mail rond:


WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De buitenaardse wezens komen naar de aarde om alle
knappe mensen te ontvoeren.

Jij bent dus veilig.
Ik mail je alleen om afscheid te nemen!

:greins:
'Onsterfelijk zijn heeft niets om het lijf; met uitzondering van de mens zijn alle schepsels het, want zij weten niet van de dood af.'

Jorge Luis Borges

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten