Nieuw-Zeeland
- Intangible Radjanamadjo
- Posts in topic: 6
- Contacteer:
Nieuw-Zeeland
Hoi lieve forumbewoners
Ik wilde jullie even laten weten dat ik heelhuids ben aangekomen in Christchurch, Nieuw-Zeeland. Voor diegene die geinteresseerd zijn in mijn reisverhalen, dan verwijs ik je naar http://nzstage.blogspot.com
Ik hoop binnenkort weg uit het hostel te kunnen, zodat ik ook weer mijn dagelijkse portie filosofie binnenkrijg buiten het boeken lezen om
1 tip van mijn kant: De hele olifant in Beeld
Ik zou haast zeggen: Hej dat is mijn boek!
Maar ik moet opschieten, nog 1 minuut de tijd
Dus de groeten en tot snel!
Greetz
Pieter
Ik wilde jullie even laten weten dat ik heelhuids ben aangekomen in Christchurch, Nieuw-Zeeland. Voor diegene die geinteresseerd zijn in mijn reisverhalen, dan verwijs ik je naar http://nzstage.blogspot.com
Ik hoop binnenkort weg uit het hostel te kunnen, zodat ik ook weer mijn dagelijkse portie filosofie binnenkrijg buiten het boeken lezen om
1 tip van mijn kant: De hele olifant in Beeld
Ik zou haast zeggen: Hej dat is mijn boek!
Maar ik moet opschieten, nog 1 minuut de tijd
Dus de groeten en tot snel!
Greetz
Pieter
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.
- Contacteer:
Thnx
Ben van plan om morgen met het mooie weer (25 graden) naar de zee te wandelen. Ik hoop binnenkort op mijn stageplek te kunnen gaan internetten, zodat ik wat meer op het forum kan gaan zitten. Het is nu te kostbaar (15 min per keer) om alles te gaan lezen.. Maar dan kan ik rustig een keertje een uurtje lekker op het forum rondneuzen
Stage is volgens mij wel erg gaaf, ga werken in de Port Hills ten zuiden van de stad. (http://www.ccc.govt.nz/parks/NaturalAre ... _hills.asp)
I'll keep you updated
Ben van plan om morgen met het mooie weer (25 graden) naar de zee te wandelen. Ik hoop binnenkort op mijn stageplek te kunnen gaan internetten, zodat ik wat meer op het forum kan gaan zitten. Het is nu te kostbaar (15 min per keer) om alles te gaan lezen.. Maar dan kan ik rustig een keertje een uurtje lekker op het forum rondneuzen
Stage is volgens mij wel erg gaaf, ga werken in de Port Hills ten zuiden van de stad. (http://www.ccc.govt.nz/parks/NaturalAre ... _hills.asp)
I'll keep you updated

The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.
Die link werkt bij mij niet.... Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, dus ik zeg al bij voorbaat:
IK WIL OOK
*begint lichtelijk jaloers te worden*
Ben ik hiero een beetje de arbeider aan het uithangen...
Nou, iig, geniet ervan.
Ik hoop dat deze reis nieuwe deuren voor je gaat openen...
IK WIL OOK
*begint lichtelijk jaloers te worden*
Ben ik hiero een beetje de arbeider aan het uithangen...

Nou, iig, geniet ervan.
Ik hoop dat deze reis nieuwe deuren voor je gaat openen...

"Is man one of God's blunders? Or is God one of man's blunders?"
- Eva Lilith
- Posts in topic: 3
- Contacteer:
- Contacteer:
je bedoelt Aikora? Dat is nog 100km van de stad vandaan, dus daar ben ik nog niet geweest. Maar zeker een keer heen, daar komen Hector's Dolfijnen voor, komt alleen voor in Nieuw-ZeelandArjen schreef:Ik ben jaloers man. Btw: hoe is he op dat eilandje in het midden van de baai?
En don't be jealous, doe het ook voor jullie he

- Contacteer:
Ben weer terug in Nederland 
De vakantie was prachtig, wat een mooi land! De stage is ook prima bevallen.. nu maar eens afstuderen

De vakantie was prachtig, wat een mooi land! De stage is ook prima bevallen.. nu maar eens afstuderen

- Eva Lilith
- Contacteer:
Pieter! Ik lees hier zo weinig dat ik niet eens wist dat je weg was! Nu begrijp ik waarom het hier zo rustig was haha... Welkom terug en uiteraard blaas jij de boel hier weer volledig nieuw leven in! 

Consider it done, and it happens. 
Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.
- Eva Lilith
- Contacteer:
Sinds Arjen weg is, is het wat minder lawaaierig hier. Ik mis hem voor geen meter. Pieter miste ik wel enorm. Wacht met smart op nog meer vakantie foto's 

Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK
- Contacteer:
Voor wat meer foto's, zie http://pics-by-pieter.fotopic.net/
of de blog http://nzstage.blogspot.com
Zal binnenkort eens aan de slag met een overzicht van de mooiste foto's
Maar dan moet ik er eerst zo'n 1100 doorpluizen 
of de blog http://nzstage.blogspot.com
Zal binnenkort eens aan de slag met een overzicht van de mooiste foto's

- Contacteer:
Hehe heb je goedJeroen schreef:Dan wacht ik nog wel even :greins: