Een oorlogsschip vervaardigd uit 24 ton staal van het verwoeste World Trade Center, plaats en werk biedend aan 360 matrozen en 700 'combat-ready Marines'....

Hebben ze dus voor dat WTC-staal een schitterende bestemming bedacht, om TROTS op te zijn!
![[gj] [gj]](./images/smilies/023.gif)

(zit ik aan dat laatste ook nog mee te werken eigenlijk.......)Steel from the World Trade Center was melted down in a foundry in Amite , LA to cast the ship's bow section. When it was poured into the molds on Sept 9, 2003, 'those big rough steelworkers treated it with total reverence,' recalled Navy Capt. Kevin Wensing, who was there. 'It was a spiritual moment for everybody there.'
Junior Chavers, foundry operations manager, said that when the trade center steel first arrived, he touched it with his hand and the 'hair on my neck stood up.' 'It had a big meaning to it for all of us,' he said. 'They knocked us down. They can't keep us down. We're going to be back.'
The ship's motto? 'Never Forget'
Please keep this going so everyone can see what we are made of in this country!
Nou, het een en ander natuurlijk. Zoals met de meeste landen.hoho....what's wrong with America?
Ho ho... Ik denk toch dat je ons hier wellicht een beetje onderschat.Het land met de misschien wel meest vitale en kritische en creatieve en destructieve underground ter wereld!
Maar daar willen we natuurlijk niets van zien.
Het is inderdaad gemakkelijker om - het weer lekker met elkaar eens zijnd - een beetje vaag te kankerpitten over iets dat ver genoeg van ons afstaat om niet-okay te vinden.
haha...droom zacht!Mijn reacties zeggen iets over mezelf, jouw reactie zegt iets over jou.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast