Koop hier uw aandelen van het boek :-)

Voor als je een website hebt gevonden met informatie die je graag wil delen hier.
Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 1
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Koop hier uw aandelen van het boek :-)

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 01 aug 2012, 22:16

http://www.tenpages.com/manuscript/de_mens_en_de_geest

Als je geinteresserd bent, kun je me helpen door een donatie te doen :) :thumbsup:

Veel leesplezier als je het gaat lezen.

Hier de samenvatting:

De mens en de geest is een verzameling van essays welke ik door de jaren heen heb geschreven. Het bevat een enorme variëteit aan onderwerpen welke mij door de jaren heen hebben geinteresseerd, of nog steeds doen.

Of het nou over de eenheid van het bestaan gaat, of over wat het ego is en wat de rol ervan is in ons leven, alles heb ik zelf meegemaakt. Ik denk dat dit de enige manier is waarop wij werkelijk kunnen communiceren als mens zijnde.

Door actief te leven en dit terug te koppelen aan mezelf door het schrijven van essays, heb ik gemerkt dat ik steeds dieper in het mysterie van het leven begin te geraken. Het is interessant om te merken dat naarmate ik groei, de omgeving ook meegroeit. Is het slechts het proces van volwassen worden dat dit aanstuurt? Of heb ik er zelf een actieve rol in en kan ik dit gevoel delen door gewoon te zijn en samen met anderen te genieten van al het moois dat dit leven te bieden heeft?

Dit boek is niet van mij. Althans, zo voelt het. Het voelt alsof ik het als eerste heb mogen lezen. Voor mij heeft het in ieder geval veel betekent en ik ben er een stuk wijzer en verstandiger door geworden. Ook is mijn relatie met mensen veranderd en ben ik rustiger en vrediger geworden. Ik hoop dat dit gevoel de lezer kan begeleiden naar een diepere ervaring van Zelf.

Want het leven is zo veel meer dan werk, opvoeding, school, of de politiek. Er bestaat een heel universum in ons allemaal. Als je maar naar binnen durft te kijken.
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten