www.Âjust-Âthink-Âit.Âcom/Âsbnname.Âhtm
Het is bij mij echt eng hoe dicht de beschrijving bij de waarheid ligt. Het is me altijd al opgevallen dat mensen met dezelfde naam verdacht veel gemeen hebben, en dat mensen met een aparte naam vaak zelf apart zijn.
Waar zou dit vandaan komen? Omdat een bepaalde klank een bepaald gevoel oproept? Of een naam een associatie? Of hadden de oude Germanen toch gelijk en kan je je voorouders reïncarneren door hun naam te recyclen?
A rose by any other name is NOT a rose
A rose by any other name is NOT a rose
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger
- Intangible Radjanamadjo
- Posts in topic: 1
- Contacteer:
http://www.just-think-it.com/sbnname.htm
Dat is de juiste link.. nu eens bekijken
Zeer interessant en er zit zeker wel wat in.. maar vraag me wel af hoezeer dit niet voor elke naam zal kloppen - er zullen altijd elementen bestaan qua overeenstemming. Maar 2 namen geprobeerd en beide wijzen wel op iets wat ik in mezelf (h)erken - de zucht naar op eigen benen te willen staan
Dat is de juiste link.. nu eens bekijken

Zeer interessant en er zit zeker wel wat in.. maar vraag me wel af hoezeer dit niet voor elke naam zal kloppen - er zullen altijd elementen bestaan qua overeenstemming. Maar 2 namen geprobeerd en beide wijzen wel op iets wat ik in mezelf (h)erken - de zucht naar op eigen benen te willen staan
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.