Ze kunnen er niet meer onderuit en dus worden wij afgeleid met een virus.
http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=50
"Gewoonlijk" zijn er ook geen twee Aardes.
Code: Selecteer alles
{[Twee verschillende monologen = 1 dialoog ? TRUE : FALSE], [is een doorsnede van de verzameling van alles]}
Gewoonlijk wel, als het serieus is met die vrijheid.Wat de vrije wil kiest, is aan de vrije wil overgelaten.
Er zijn altijd tweede kansen. Tot in het oneindige. En het kan zo duister niet zijn of er schijnt toch licht doorheen. E-therapy. Einstein wist het ook al.
Waarom haal je het concept van vrijheid er weer bij?Wat de vrije wil kiest, is aan de vrije wil overgelaten.
Rara schreef: ↑09 apr 2020, 11:33Ik ondervind regelmatig keuzestress. Dan krijg je bijvoorbeeld keuzes:
1) filosofieforum.nl =>een leven lang proberen zelfrespect te krijgen uit eigen werk, met op enig moment de zelfverkozen dood
2) credible.nl => vergelijkend religieonderzoek, een leven lang door het/de stof, met op enig moment de genadeklap
3) psychosenet.nl => een leven lang proberen op elkaars hulpvragen in te gaan, tegen de eenzaamheid, met een ongezonde dood in het vooruitzicht
Ik ben nu weer hier...
Lijkt inmiddels meer op een gevangenis voor trollen.
Ze wentelen zich door de/het stof. Stof is stof, eindeloze woordenbrij.
HM?
sorry hoor, maar vrije wil impliceert toch vrijheid voor de wil, als zoiets als een wil niet al gevangenschap impliceertarkhétupos schreef: ↑10 apr 2020, 23:27Een vrije wil kan telkens maar kiezen voor 1 keuze.
Vrijheid is een heel ander concept.
Ik kies niet te kiezen.
Ik begrijp je redenatie niet.
Nou en of!Is er nog Leven na de Dood?
Amen.arkhétupos schreef: ↑10 apr 2020, 23:27Een vrije wil kan telkens maar kiezen voor 1 keuze.
Ik kies niet te kiezen.
We zullen wel meemaken wat er gebeuren gaat, en voorlopig doen we net alsof onze neus net zo hard bloedt als die van de mensen om ons heen. (Wie gaf die klap? Ik ken Hem niet.)Bärbel schreef: ↑11 apr 2020, 00:06Amen.arkhétupos schreef: ↑10 apr 2020, 23:27Een vrije wil kan telkens maar kiezen voor 1 keuze.
Ik kies niet te kiezen.
![]()
Er is leven na de dood. Dan kom je weer bij filosofie uit, Liefde voor de Wijsheid. Wijsheidskennis.Rara schreef: ↑09 apr 2020, 11:33Ik ondervind regelmatig keuzestress. Dan krijg je bijvoorbeeld keuzes:
1) filosofieforum.nl =>een leven lang proberen zelfrespect te krijgen uit eigen werk, met op enig moment de zelfverkozen dood
2) credible.nl => vergelijkend religieonderzoek, een leven lang door het/de stof, met op enig moment de genadeklap
3) psychosenet.nl => een leven lang proberen op elkaars hulpvragen in te gaan, tegen de eenzaamheid, met een ongezonde dood in het vooruitzicht
Ik ben nu weer hier...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast