Melle de Boer & Suzanne Ypma

Ken jij muziek met diepgang? Laat het ons hier weten!
Plaats reactie
Verwijderde gebruiker

Melle de Boer & Suzanne Ypma

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 okt 2018, 16:48



gezien op cultuurnacht Dordrecht, met een overtuigend contrast tussen zwaarmoedige Melle en levenslustige Suzanne

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 okt 2018, 19:07

...
ik schrok wel eerst toen hij aangaf dat het een muziekstuk was dat over het vermoorden van zijn moeder ging. Maar ik neem aan dat dit voor het theatrale drama is.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 okt 2018, 19:31

Stoffel schreef:
14 okt 2018, 19:24
Daarom is het, in mijn optiek, ook zo ontzettend belangrijk nu om Bijbelkennis te hebben en besef van de hogere werkelijkheid. Want van diverse, ook officiële, zijden is het inmiddels bekend dat de duisteren over mind control technologie beschikken. Die is onder andere uitgetest in de oorlog in Irak. Men zegt dat die oorlog mede daarom is gevoerd. Als je gelooft in de hogere Werkelijkheid van God, en je kent het Onderwijs van Jezus goed en volgt Hem na, dan ben je bestand tegen niet alleen wat van buitenaf op je af komt, maar ook tegen wat van binnenuit lijkt te komen. Dan zet je Christus ertussen.
Waar denk jij dat de kennis van atoombommen vandaan komt? Van de duisteren? Het heeft zowel vrede als veel onrust gebracht.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 okt 2018, 21:20

Ok, dankjewel.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 okt 2018, 21:33

neus schreef:
14 okt 2018, 21:20
Ok, dankjewel.
weer even nadenken....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten