Het zou wel een keer tijd worden.

Het is reeds feit.[/quote]
Iets dergelijks maar dan veel simpeler heb ik ook al eens opgemerkt toen die Silvana Simons ineens in de Kamer zat. Een ongeschoold en emotioneel wrak, een overduidelijk psychiatrisch patiënt. Hoe is het mogelijk dat je zonder scholing en met zulke persoonlijke problemen in de Tweede Kamer kan zitten. Als je niets kunt kun je klaarblijkelijk altijd de politiek nog in.memeticae schreef: ↑15 sep 2024, 01:13Trump pur sang.Es reicht ein kleiner Funke, dann steht alles hier in Flammen
Und die Lügen und Versprechen fallen in sich zusammen
Wir haben alles was wir brauchen, Trommel, Sack, Schalmey
Wenn das nicht genug ist, hilft auch noch Geschrei
Wordt het niet onderhand tijd dat er ook eens een ISO-normen gaan gelden voor het uitvoeren van een politiek ambt?
Praktisch alle gevaarlijke beroepen zijn onderhevig aan richtlijnen, regels en wetten.
Waarom geldt dat voor de politiek nog steeds niet?
Of komt dat nog?
Zodat de debatten zich puur en alleen binnen de normen ontvouwen, daarmee kunnen bijdragen om het: "grote geheel", gespeend van elk individualisme, voor iedereen toegankelijk te maken?
(Ik kan me ettelijke richtlijnen voorstellen, en die hebben allemaal te maken met het ontbreken van retorische fouten binnen dat debat.
(Dus o.a. zonder zwartmakerij, tentoonspreiden van onbewezen beweringen, en persoonsverheerlijking.)
Dat mag communistisch lijken, maar is het niet.
Het is eenvoudigweg iets dat reeds bestaat: terugkoppeling
Maar dan wel terugkoppeling binnen bepaalde domeinen en bereikbare bereiken, precies zoals een goedgetrainde AI kan doen.
memeticae schreef: ↑29 sep 2024, 20:31Maar ja, het klinkt zo makkelijk:
- "Laten we de handen in elkaar slaan, en alleen nog maar goed doen voor de mensheid"
Dat kan alleen maar als er geen privaatgeld meer bestaat.
Daardoor geen winstbejag.
Als elk brood ter wereld 1 Bitcoin kost, dan kan er van crisis geen sprake zijn.
(Dat kan omdat bitcoin een decentraal en bezitloos NFT is.)
Net zoals het filmpje hierboven zonder reclame te zien is. (It's in our hands)
(De NFT was reeds betaald, dus nu is het beschikbaar voor iedereen.)
Ik weet niet wie er het eerst voor betaald heeft of wie er ontvangen heeft, maar ik mag toch vermoeden dat een gedeelte van mijn internetaansluitinggeld de juiste richting opgaat.
Bärbel schreef: ↑29 sep 2024, 21:39memeticae schreef: ↑29 sep 2024, 20:31Maar ja, het klinkt zo makkelijk:
- "Laten we de handen in elkaar slaan, en alleen nog maar goed doen voor de mensheid"
Dat kan alleen maar als er geen privaatgeld meer bestaat.
Daardoor geen winstbejag.
Als elk brood ter wereld 1 Bitcoin kost, dan kan er van crisis geen sprake zijn.
(Dat kan omdat bitcoin een decentraal en bezitloos NFT is.)
Net zoals het filmpje hierboven zonder reclame te zien is. (It's in our hands)
(De NFT was reeds betaald, dus nu is het beschikbaar voor iedereen.)
Ik weet niet wie er het eerst voor betaald heeft of wie er ontvangen heeft, maar ik mag toch vermoeden dat een gedeelte van mijn internetaansluitinggeld de juiste richting opgaat.
Ik begrijp er helemaal niks van. Veel te ingewikkeld allemaal. Maar ik heb die Wikipedia-pagina even op Nederlands gezet en dan staat er dit https://nl.wikipedia.org/wiki/Non-fungible_token
Het vertalen heeft alleen niet geholpen. Het blijft allemaal abracadabra voor mij.
Uiteindelijk blijft er een absolute hoeveelheid over, waardoor economische speculaties volledig buitenspel komen te staan.https://satoshi.nakamotoinstitute.org/emails/cryptography/5/#selection-61.0-61.16 schreef:Coins have to get initially distributed somehow, and a constant rate seems like the best formula.
Satoshi Nakamoto
- "When you wake up it's a new morning
memeticae schreef: ↑27 okt 2024, 23:26Effe ...
Ik weet dat het een steengoed nummer is, maar na meer dan twee keer luisteren wordt je Gerry Raferty toch goed zat.
En verlangt naar iets: "anders". iets dat "herluisterbaar" is.
En toch niet gedateerd:
::
Surging through my body
The ocean in me
Crashing waves of memory
Currents of longing
The tide is turning
The undertow takes ahold of me
I know I should go now
I know that it’s time
In canyons deep within my soul
Torrents of fury
They carve away my fear
But the hurt still echoes
The tide is turning
I know I should go now
I know that it’s time
Out on the horizon
A storm is brewing
I let the breakers rush over me
And feel the ocean’s heart pounding
The tide is turning
I know I should go now
I know that it’s time
I know I should go now
::
I know it's time to be the ocean
and let go of me.
arkhétupos schreef: ↑28 nov 2024, 23:28
Net zo makkelijk.
Aflaatje hier, aflaatje daar, en in de hemel vinden we wel uit wie goed fout was.
Alsof het een dogmatisch geloven in axiomata betrof
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast