Klets en zwets

Spuug hier je gal, gooi die rottigheid en alle frustraties er maar uit...
memeticae
een grandmaster filosoof
Posts in topic: 25
Re: Klets en zwets

Bericht door memeticae » 03 nov 2018, 04:28

Van een pindaallergie kom je ook af, door een 1 per dag te eten.

Zeggen ze.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

memeticae
een grandmaster filosoof

Bericht door memeticae » 03 nov 2018, 04:30

Hahoe, zo ontopic ben ik nog nooit geweest.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Stoffel
een koning filosoof
Posts in topic: 26

Bericht door Stoffel » 09 nov 2018, 01:53

memeticae schreef:
03 nov 2018, 04:30
Hahoe, zo ontopic ben ik nog nooit geweest.
LOL
The true mind can weather all the lies and illusions without being lost. The true heart can touch the poison of hatred without being harmed. Since beginningless time, darkness thrives in the void, but always yields to purifying light.
— The lion turtle explaining energybending to Aang.

Oh my heart's set fire, burning all desire, only You remain and life a gain.
-swami Kriyananda (in Love is a Magician)

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 09 nov 2018, 01:54

Leuk filmpje over de verschillen tussen barefootrunning en de klassieke zwaar geschoeiden

The true mind can weather all the lies and illusions without being lost. The true heart can touch the poison of hatred without being harmed. Since beginningless time, darkness thrives in the void, but always yields to purifying light.

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 09 nov 2018, 01:58

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 09 nov 2018, 02:13

memeticae
een grandmaster filosoof

Bericht door memeticae » 09 nov 2018, 22:24

"Barefoot running"
(Ultiem gezien doe je dat natuurlijk altijd; ook al heb je schoenen cq sokken aan.)

Wie kan eigenlijk beweren dat "we" -als mens- juist niet met schoeisel begonnen zijn mens te zijn?
Alleen omdat geen enkele moderne "sneeker" tegen blote voeten opgewassen is?
(Vergeet de mode dan ook niet mee te nemen. Het schijnt dat krulschoenen erg modern waren in 1600 of daaromtrent. Daar kun je blijkbaar goed op rennen, je houd in ieder geval de boeren die je uitknijpt van je af. Maar het kan ook andersom zijn: De boeren zijn zo tevreden dat je als nar op mag treden, er niet van uitgaande dat je hard op die schoenen zou kunnen rennen.)

::

PS

Als je nauwkeurig leest, lees je tussen de regels door, dat ik schrijf dat er blijkbaar tegenwoordig geen beter alternatief dan blote voeten bestaat:
Inderdaad, ik heb de filmpjes niet bekeken, immers: Bij Klets en Zwets hoort zeker oppervlakkigheid.

Waarschijnlijk is ook dat boek verbrand, dat boek waarin het stond ... daar in Babylon ...
Gelukkig maar?

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 10 nov 2018, 19:27

Mijn gorillapoten zijn vanmiddag aangekomen. Ik had twee soorten besteld om er een eventueel van te behouden. Aandoen was niet meer uit willen en lekker willen lopen, zo aangenaam. Het is geen gezicht maar het loopt hemels, dus ik behoud ze voor mijn dagelijkse wandelingen (zonder hond) in de "natuur" (tussen aanhalingstekens, omdat het er hier gelukkig nog wel is maar al te ruig is het niet). :greins:

Ik behoud de Fivefingers Trek ascent insulated. Ik heb lichtgrijze, omdat die tegen gereduceerde prijs aangeboden werden. En je kunt ze zoals alle barefoot schoentjes gewoon in de wasmachine doen. Een review (destijds waren de grijze er kennelijk nog niet, nu wel). Die meneer heeft kennelijk nog niet ontdekt dat je ze gewoon kunt impregneren met een simpele spray van het kruidvat :cool: Daarna zijn ze zoals gebruikelijk bij barefoots wel waterdicht. No problemo.

Pink Panther
een mega filosoof
Posts in topic: 17

Bericht door Pink Panther » 10 nov 2018, 19:42

Stoffel schreef:
10 nov 2018, 19:27
Ik behoud de Fivefingers Trek ascent insulated.
Daar moeten zeker ook fivefinger sokken bij?

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 10 nov 2018, 20:26

Pink Panther schreef:
10 nov 2018, 19:42
Stoffel schreef:
10 nov 2018, 19:27
Ik behoud de Fivefingers Trek ascent insulated.
Daar moeten zeker ook fivefinger sokken bij?
Dat hangt ervanaf. Zelf doe ik dat wel, maar de meeste mensen uit de doelgroep dragen geen sokken in hun barefootschoenen. Zelf heb ik 20 paar teensokken (ik draag niets anders meer, en ik draag elke dag schone, dus dan moet je er wel veel hebben vind ik), maar die koop ik bij Ali (jeweetwel, Ali Express). Mijn sokjes zijn nog geen 2 Euro per paar. :cool:

En ja, ik weet wel dat de Chinezen de Europese markt nu kapot aan het maken zijn, en dat vind ik vreselijk verdrietig allemaal, maar in Nederland ben je gewoon 20 Euro kwijt voor 1 paar teensokken en daar heb ik simpelweg het geld niet voor (over). En inmiddels heb ik sowieso niet meer de illusie dat ik het kan of zou moeten tegenhouden. Het kan in mijn optiek gewoon niet anders zijn dan dat het allemaal een wereldwijd gecoördineerd gebeuren is. Dus ik leef zo gewetensvol mogelijk, maar ik houd nu ook rekening met mijn eigen mogelijkheden en onmogelijkheden. ;-) Kzal zo ff fotootje maken van mijn gezellige sokjes. Ik heb tien paar egaal zwarte en tien paar in vrolijke kleuren. En ze zijn van een goede kwaliteit katoen. Ideaal voor mij.
Laatst gewijzigd door Stoffel op 10 nov 2018, 20:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 10 nov 2018, 20:39

Tadaaaa Afbeelding

Kheb ook nog andere kleurtjes. Ik dacht een half jaar geleden, toen ik overgestapt was, 'als ik toch zoiets geks cq opvallends ga doen, dan maar gelijk goed ook en neem kleurtjes' LOL

En dit zijn mijn gorillapoten Afbeelding

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 11 nov 2018, 10:32

Stoffel schreef:
10 nov 2018, 20:26
Dat hangt ervanaf. Zelf doe ik dat wel, maar de meeste mensen uit de doelgroep dragen geen sokken in hun barefootschoenen. Zelf heb ik 20 paar teensokken (ik draag niets anders meer, en ik draag elke dag schone, dus dan moet je er wel veel hebben vind ik), maar die koop ik bij Ali (jeweetwel, Ali Express). Mijn sokjes zijn nog geen 2 Euro per paar. :cool:

En ja, ik weet wel dat de Chinezen de Europese markt nu kapot aan het maken zijn, en dat vind ik vreselijk verdrietig allemaal, maar in Nederland ben je gewoon 20 Euro kwijt voor 1 paar teensokken en daar heb ik simpelweg het geld niet voor (over).
Hetzelfde voor hardloopsokken waar je ook een linker en een rechter van hebt; zijn schandalig duur. Goeie tip om eens op Ali te kijken! :cool:

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 11 nov 2018, 10:34

Stoffel schreef:
10 nov 2018, 20:39
Tadaaaa Afbeelding

Kheb ook nog andere kleurtjes. Ik dacht een half jaar geleden, toen ik overgestapt was, 'als ik toch zoiets geks cq opvallends ga doen, dan maar gelijk goed ook en neem kleurtjes' LOL

En dit zijn mijn gorillapoten Afbeelding
Het ziet er raar uit maar ik wil ze ook wel eens proberen. Helpt het ook tegen de knookvoet?

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 11 nov 2018, 13:54

Pink Panther schreef:
11 nov 2018, 10:34

Het ziet er raar uit maar ik wil ze ook wel eens proberen. Helpt het ook tegen de knookvoet?
Jazeker! Daar helpt het juist het allermeest voor. Zelf heb ik links een kleine en rechts een matige hallux valgus. Wel loop ik zelf dus al 7 maanden met correcttoes en ander barefootschoenen. Maar je kunt ook eerst met fivefingers beginnen. Je moet dat welvoorzichtig opbouwen. Zodra je pijn krijgt of moeie voeten krijgt, moet je echt stoppen. Onze voeten hebben zich in tientallen jaren misvormd en we mogen niet verwachten dat ze met een vingerknip weer gezond worden. Het is goed mogelijk dat je ze jn het begin maar een kwartier kunt dragen. Ik heb gisteren ontdekt dat de fivefingers die ik heb - dat is het model Trek Ascent (en ik heb dan de gevoerde genomen, dus Insulated) - exact hetzelfde doen als wanneer ik de correcttoes draag. Wat ook fijn is aan het model Trek Ascent is dat deze een dikkere zool hebben, waarin ook meer demping aanwezig is, dan de andere Fivefinger modellen. Die demping vind ik zelf wel heel fijn.

Hieronder uitleg over de knookvoet. Overigens veranderde bij mij niet alleen de knokkel in gunstige zin, maar al snel vertrok de ontstane (en pijnlijke) kwats aan de binnenkant van de knie, en vertrok de pijn uit de heup. En er zijn zelfs mensen van 80 die nog overstappen op barefoot en correct toes, en die daardoor weer wat beter en langer en vooral blijer kunnen lopen. Ik heb geen facebook meer, maar op facebook vind je daarvan veel getuigenissen.

Waar men wel rekening mee moet houden is dat de maten van barefoot schoeisel niet overeenkomen met de gewone maten. Ook niet als men op de website zegt dat dit wel zo is. Je moet altijd goed je eigen voet opmeten op de volgende manier: leg een wit vel papier (Bv A-4 tje) tegen een muur aan. Ga vervolgens met de hiel van je blote voet tegen de muur aan op dat vel staan. En trek dan (of laat het door een ander doen) met een pen je voet of alleen je grootste teen om. (Bij sommige mensen is de tweede teen langer dan de eerste namelijk). Meet dan de afstand van het streepje tot het einde van het papier, waar je hiel stond.

Bij mij zijn mijn voeten door het barefootlopen iets meer dan een halve maat groter geworden. Dat gebeurt lang niet bij iedereen, en kan soms later weer terug veranderen, maar vaak ook niet. Het beste kun je vervolgens aan de fabrikant vragen welke maat je van het model nodig hebt. En elk barefootmerk is anders van maat. Ik heb barefootschoenen /inlegzooltjes in de maten 38 (Vivo), 40 (Leguano) en 41 (Freet en de Fivefingers), die allemaal even groot zijn. Dus ik bedoel maar. Mijn kurkzooltjes maat 38 passen precies in mijn 40 Leguano's en 41 Freets. En de maten lopen bij barefoot veel langer door, vaak wel tot 50. De meeste maattabellen op de websites van barefootschoenen geven de binnenruimte van de schoen aan en niet de voetlengte. De binnenruimte van een schoen moet 0,5 tot 1,0 centimeter langer zijn dan je voet. Mijn voeten zijn 25 centimeter lang. Dus: gewoon voet opmeten en bij onduidelijkheid overleggen met de fabrikant, of naar een barefootwinkel in Arnhem of Tilburg. Zoals gewoon loopt Nederland ver achter bij Engeland, Duitsland en de VS, waar veel meer barefootwinkels zijn.

Laatst gewijzigd door Stoffel op 11 nov 2018, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 11 nov 2018, 14:06

Stoffel schreef:
11 nov 2018, 13:54

Hieronder uitleg over de knookvoet. Overigens veranderde bij mij niet alleen de knokkel in gunstige zin, maar al snel vertrok de ontstane (en pijnlijke) kwats aan de binnenkant van de knie, en vertrok de pijn uit de heup. En er zijn zelfs mensen van 80 die nog overstappen op barefoot en correct toes, en die daardoor weer wat beter en langer en vooral blijer kunnen lopen. Ik heb geen facebook meer, maar op facebook vind je daarvan veel getuigenissen.
Wat ik hieruit begrijp is het dus beter om eerst te beginnen met correcttoes? Bij mij is de knookvoet ontstaan toen ik begon met hardlopen; ik heb een slechte voetafwikkeling.

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 11 nov 2018, 14:18

Pink Panther schreef:
11 nov 2018, 14:06
Stoffel schreef:

Wat ik hieruit begrijp is het dus beter om eerst te beginnen met correcttoes? Bij mij is de knookvoet ontstaan toen ik begon met hardlopen; ik heb een slechte voetafwikkeling.
Ik denk het zelf wel, maar ik ben geen hardloper, dus ik weet niet wat in jouw geval het beste is. Fivefingers zijn juist gemaakt voor hardlopers. Ik wandel er alleen maar mee (ga nu de deur uit om ermee de eerste buitenwandeling te maken, gisteren heb ik ze twee uur in huis aangehad en wilde ze niet meer uit). Iemand die er ontzettend veel verstand van heeft en zeer goed advies geeft, is Vincent Barink, van www.barefootandmore.nl Als je hem een mailtje stuurt, krijg je beslist binnenkort een goed advies in je mail. https://www.barefootandmore.nl/brands/vibram/

Vincent Barink
Barefoot & More, Lifestyle Store
Weverstraat 34a
6811 EM Arnhem
Tel 026 737 04 45
www.barefootandmore.nl
facebook.com/barefootandmore
www.barefootandmore.nl/service/privacy-policy/
Laatst gewijzigd door Stoffel op 11 nov 2018, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 11 nov 2018, 14:21

Stoffel schreef:
11 nov 2018, 14:18
Pink Panther schreef:
Stoffel schreef:

Ik denk het zelf wel, maar ik ben geen hardloper, dus ik weet niet wat in jouw geval het beste is. Fivefingers zijn juist gemaakt voor hardlopers. Ik wandel er alleen maar mee. Iemand die er ontzettend veel verstand van heeft en zeer goed advies geeft, is Vincent Barink, van www.barefootandmore.nl Als je hem een mailtje stuurt, krijg je beslist binnenkort een goed advies in je mail.

Vincent Barink
Weverstraat 34a
6811 EM Arnhem
Tel 026 737 04 45
www.barefootandmore.nl
Bedankt voor de tip. Ga ik doen!

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 11 nov 2018, 14:22

Pink Panther schreef:
11 nov 2018, 14:21
Stoffel schreef:
11 nov 2018, 14:18
Pink Panther schreef:

Ik denk het zelf wel, maar ik ben geen hardloper, dus ik weet niet wat in jouw geval het beste is. Fivefingers zijn juist gemaakt voor hardlopers. Ik wandel er alleen maar mee. Iemand die er ontzettend veel verstand van heeft en zeer goed advies geeft, is Vincent Barink, van www.barefootandmore.nl Als je hem een mailtje stuurt, krijg je beslist binnenkort een goed advies in je mail.

Vincent Barink
Weverstraat 34a
6811 EM Arnhem
Tel 026 737 04 45
www.barefootandmore.nl
Bedankt voor de tip. Ga ik doen!
Succes O:) . Lees ook ff hier: https://www.barefootandmore.nl/brands/vibram/

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 11 nov 2018, 14:39

Overigens is hij wel duur met zijn Fivefingers. Ik heb bijna al mijn schoenen bij Vincent gekocht, maar niet als ik elders goedkoper uit ben. Zalando heeft bijvoorbeeld nu wat aanbiedingen, en daar kun je twee maten laten komen en meerdere modellen op zicht bestellen en dan gewoon 1 paar behouden en de rest terugsturen. https://www.zalando.nl/heren/?q=Fivefingers+heren Maar je kunt hem wel gewoon ff mailen. Hij is een expert op dit terrein.

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 14 nov 2018, 18:48

Sexisme zit helaas zeer diep in de met religie belaste gehele mensheid (m/v) ingebakken.

Menig vrouw, inclusief ondergetekende, kwam, of komt vroeg of laat op de Weg naar Binnen ook de innerlijke patriarch* tegen. Deze patriarch heeft zich door de eeuwen heen zo diep in het collectief menselijk bewustzijn ingenesteld dat hij anno 2018 weliswaar soms diep verscholen, toch nog springlevend is. Hoop doet leven, en iets van die levengevende hoop vond ik in het gegeven dat de enige officieel geautoriseerde heksenwaag in Nederland nooit iemand veroordeelde. Er zijn dus mannen en vrouwen, hoe buitengewoon schaars ook, die ervan bevrijd zijn en die zich vijf eeuwen geleden al niet voor dat karretje lieten spannen .

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Waag_(Oudewater)

De onherkende innerlijke patriarch is naar mijn visie de belangrijkste reden dat anno 2018 nog zoveel vrouwen worden onderdrukt én zich laten :!: onderdrukken, geestelijk mishandelen, wegzetten als minderwaardig, zogenaamd grappig gebombardeerd tot heksen, de mond snoerend indien het de holenbeer zowel als de gentleman uitkomt.

* zie ook het werkje van klinisch psychologe Sidra Stone https://www.bol.com/nl/p/de-innerlijke- ... oductTitle

Ik ben, zoals eerder al gezegd, mijn eigen man. Mijn innerlijke patriarch is Christus. En Hem alleen dien ik. Geen man kan mij nog raken met neerbuigendheid, het beschuldigen van vrouwen 'heksentoeren' en meer van dat soort denigrerend gedachtengoed.

Voor alle vrouwen en voor alle mannen wens ik en hoop ik en bid ik dat zij de innerlijke patriarch mogen laten overwinnen door de enige Patriarch die de moeite waard is.

Een andere figuur die in ieders innerlijk aanwezig is, is de innerlijke criticus. Hal Stone, de partner van Sidra Stone, en eveneens klinisch psycholoog, schreef op zijn beurt daarover ook een goed boek: https://www.bol.com/nl/p/de-innerlijke- ... 666819084/?

Helaas vaak alleen nog tweedehand verkrijgbaar, maar wel de moeite waard en hopelijk worden ze herdrukt. Deze kan ook nuttig zijn https://www.bol.com/nl/p/thuiskomen-in- ... oductImage

En deze https://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekres ... index.html

P.S. heb ik ze allemaal zelf gelezen van A tot Z, neen, ik heb het proces doorgemaakt, daarna de boeken gevonden (en ja, die hebben een plekje gekregen in mijn kast) en onderkend dat wat zij schrijven klopt. Daarna heb ik er enkele doorverkocht (wegens benodigdheid aan kastruimte) en ik heb er drie behouden. Deze drie:

Afbeelding

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 15 nov 2018, 09:06

Stoffel schreef:
14 nov 2018, 18:48
Voor alle vrouwen en voor alle mannen wens ik en hoop ik en bid ik dat zij de innerlijke patriarch mogen laten overwinnen door de enige Patriarch die de moeite waard is.
Afbeelding
Boeken die zijn geschreven door blanke heteromannen? En waarbij de vrouw slechts mede-auteur is?

Ik denk dat je boordevol met vooroordelen zit. Niet iedere man zit als een overspannen dekhengst achter de vrouwtjes aan. Je houdt er niet van wanneer andere mensen de psycholoog over je spelen maar je vindt het blijkbaar wel leuk om zelf de psycholoog uit te hangen.

Ik hoop dat we hier een aardige discussie kunnen voeren van mens tot mens want in jouw vrouwelijkheid ben ik totaal en dan ook echt totaal niet geïnteresseerd! Sorry!

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 15 nov 2018, 09:18

Gal.3 Want gij allen, die in Christus gedoopt zijt, hebt u met Christus bekleed. Hierbij is geen sprake van Jood of Griek, van slaaf of vrije, van mannelijk en vrouwelijk: gij allen zijt immers één in Christus Jezus.

Mt.22,30 bij de opstanding trouwen de mensen niet en worden ze niet uitgehuwelijkt, ze zijn dan als engelen in de hemel

De hemel wordt niet bevolkt via voorplanting. Zij die naar de hemel gaan komen daar door geloof in de Heer Jezus Christus; ze zullen daar niet geschapen worden door voortplanting. Daarom is er geen doel dat het huwelijk kan vervullen in de hemel, want er is geen voortplanting of eenzaamheid.

Thomas evangelie 3 Jezus sprak: Als uw leiders zeggen: ziet, het Koninkrijk is in de hemel, dan zullen de vogelen des velds u voorgaan. Als zij zeggen: het is in de zee, dan zullen de vissen u voorgaan. Maar het Koninkrijk is binnen in u en buiten u.
Als gij uzelf zult kennen, dan zult gij gekend worden, en gij zult beseffen dat gij zonen van de levende Vader zijt. Als gij uzelf echter niet zult kennen, dan zijt gij in armoede, en gij zijt zelf die armoede.

Thomas 22 Jezus zag kleine zuigelingen. Hij sprak tot zijn leerlingen: zij, die ingaan tot het Koninkrijk, lijken op die zuigelingen. Zij vroegen hem: moeten we dan kinderen worden om in te gaan tot het Koninkrijk? Toen sprak Jezus tot hen: als jullie de twee een maakt en als jullie het binnenste maakt als het buitenste en het buitenste als het binnenste, het bovenste maakt als het onderste en het onderste maakt als het bovenste, en als je het mannelijke en het vrouwelijke een en het zelfde maakt, Zodat de man niet meer een man is en de vrouw niet meer een vrouw als jullie het vleselijke oog vervangen door een innerlijke schouw en je lijfelijke hand vervangt door een geestelijke tastzin en je loopbaan vervangt door een levensweg, en je uiterlijke verschijning vervangt door het beeld van God in de ziel dan zullen jullie in gaan tot het Koninkrijk.

In de tweede brief van de Apostolische Vader Clement Romanus aan de Corinthiërs staat ook dit Woord van Jezus:

Toen onze Heere door iemand gevraagd werd, wanneer zijn Koninkrijk zou komen, sprak hij: wanneer de twee een zullen zijn en het buitenste als het binnenste en het mannelijke met het vrouwelijke noch mannelijk noch vrouwelijk
2 Clemens 12,1 - 2

Plato, Symposion 191c-d:
“Sedertdien (sinds de opsplitsing van man en vrouw) is er een ingeplante Eros naar elkaar bij de mensen, die de oorspronkelijke eenheid herstelt en de kracht van de twee een te maken en de menselijke natuur te helen.”

En in de geest van Plato zegt Porphyrius in zijn werk De Abstinentia I, 31
“Wij hebben uiterlijke kleren en innerlijke (= het astrale lichaam). En ons ontkleden doen wij daarvan soms door uiterlijke handelingen, soms door onzichtbare besluiten. Bijvoorbeeld: niet eten of geen geboden geld aannemen, dat behoort tot de uiterlijkheden, die voor de hand liggen, maar niet te begeren behoort tot de innerlijke besluiten. Daarom moeten we ons niet alleen van daden onthouden, maar ook van de geneigdheid daartoe en van de hartstocht die daartoe leidt.”
Laatst gewijzigd door Stoffel op 15 nov 2018, 11:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 15 nov 2018, 09:41

Stoffel schreef:
15 nov 2018, 09:18
Als gij uzelf zult kennen, dan zult gij gekend worden, en gij zult beseffen dat gij zonen van de levende Vader zijt. Als gij uzelf echter niet zult kennen, dan zijt gij in armoede, en gij zijt zelf die armoede."
Probeer deze woorden eens te lezen zonder naar anderen te wijzen.

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 15 nov 2018, 09:46

Pink Panther schreef:
15 nov 2018, 09:41
Stoffel schreef:
Als gij uzelf zult kennen, dan zult gij gekend worden, en gij zult beseffen dat gij zonen van de levende Vader zijt. Als gij uzelf echter niet zult kennen, dan zijt gij in armoede, en gij zijt zelf die armoede."
Ik wijs naar niemand, deel iets van en over mijzelf, maar u meent de schoen te passen kennelijk en weigert nog steeds te lezen wat er staat. U kiest kennelijk voor halsstarrigheid. Dat brengt alleen uzelf verdriet. viewtopic.php?p=64232#p64232
Laatst gewijzigd door Stoffel op 15 nov 2018, 10:11, 4 keer totaal gewijzigd.

Pink Panther
een mega filosoof

Bericht door Pink Panther » 15 nov 2018, 09:51

Stoffel schreef:
15 nov 2018, 09:46
Pink Panther schreef:
Stoffel schreef:
Gaat u eerst eens met uw balk aan de slag!
Dat heb ik genoeg gedaan en daar heb jij geen enkele weet van. Jij bent mijn psycholoog niet noch heb je het recht mij in het gezicht te spugen met je gal. Je gebruikt de bijbel als een handtasje om mee te slaan!

Ik ga verder niet meer in op jouw galspugerij. Ik ben het zat! Je zoekt maar een ander slachtoffer voor je wreedheid!

Stoffel
een koning filosoof

Bericht door Stoffel » 15 nov 2018, 09:55

Pink Panther schreef:
15 nov 2018, 09:51
Stoffel schreef:
15 nov 2018, 09:46
Pink Panther schreef:

Gaat u eerst eens met uw balk aan de slag!
Dat heb ik genoeg gedaan en daar heb jij geen enkele weet van. Jij bent mijn psycholoog niet noch heb je het recht mij in het gezicht te spugen met je gal. Je gebruikt de bijbel als een handtasje om mee te slaan!

Ik ga verder niet meer in op jouw galspugerij. Ik ben het zat! Je zoekt maar een ander slachtoffer voor je wreedheid!
U blijft de zaken omdraaien. Een psycholoog ben ik zeker niet. Niet ik noemde u krankzinnig, immers.

Waarom maakt u er zo’n drama van? En weer zo’n sexistisch ook? Het is immers niets dan een luchtspiegeling, een fata morgana, die u zag.

Doe de groeten aan die Nina en die Blin, wie ze ook mogen zijn.

Plaats reactie