Big data

Spuug hier je gal, gooi die rottigheid en alle frustraties er maar uit...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 2
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Big data

Bericht door memeticae » 06 mei 2015, 05:05

Trek de put maar open zijn we hier toch?

Big Data zuigt
BD is drugs

BD is heerlijk
Dankzij BD besta ik

L-DOPA en Big Brother kijken of, en hoe, het werkt.

Ik weet hoe ik ertegenover sta, ben enkel benieuwd naar jullie mening.

Niet eens uit realiteitszin, maar gewoon om mijn eigen gedachten in een licht te houden.

Een ding stelt me wel teleur, mijn eigen schuld natuurlijk: ik had meer verwacht:

Meer diepgang, minder egotisme

En toch durf en hoop ik jullie allemaal op 17 mei de hand te kunnen schudden, ongegeneerd, maskerloos. Wat is daar in vredesnaam op tegen, met elkaar in de Bigste Data die er maar bestaat om te gaan?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Blin
Posts in topic: 1
Berichten: 1358
Lid geworden op: 21 nov 2014, 10:17

Bericht door Blin » 06 mei 2015, 06:54

ik kom
tussen 2 en 3 bovenop het okra
goed?
ik ga alvast mijn haar blauw verven en
permanenten

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 06 mei 2015, 17:09

Memeticae
En toch durf en hoop ik jullie allemaal op 17 mei de hand te kunnen schudden, ongegeneerd, maskerloos. Wat is daar in vredesnaam op tegen, met elkaar in de Bigste Data die er maar bestaat om te gaan?
Kijk. Dát geloof ik nou.
En zo kijk er naar uit.
.....

Wel grappig dat je hier nu ook berichten verwijdert.
Voel ik me gelijk verwant.
Maar dit is wel de rubriek om aangemoedigd te worden om juist dit soort dingen te zeggen.

Ik herinner me van andere forums ook dat de moderator berichten van scheldpartijen in een soort boksring plaatsten. Zo van: Vechten jullie het hier maar uit, maar verstoor niet de gang van zaken in andere rubrieken.

Helaas is hier onze Jeroen waarschijnlijk naar de Maya-hemel weggenomen. En moeten we leven met een situatie die het verpest voor nieuwkomers.
Waarom zou je trouwens je best doen om een forum kapot te maken?

Als vrijheid betekent je niks van wat voor orde dan ook aan te trekken denk ik dat er van vrijheid niks terechtkomt.

Regels helpen om de vrijheid in banen te leiden en zo die vrijheid in stand te houden.
...

Typisch een staaltje van mij om de wanorde te vergroten.
Hier hoor ik te schelden en zo ...

Vijfhonderd Euro om te zeggen: Fuck!
(Dodelijk om uit te leggen, net als een grap. Maar dit is een allusie op: Fuck de Koning, Fuck het Koningshuis. En als je niet betaalt wordt na een jaar of twee jaar een proces tegen je aangespannen)

Moreel geen enkel effect. Ik kan me het veroorloven om het te zeggen en zo het gevoel te hebben dat ik niet machteloos ben. Voor vijfhonderd Euro ben ik het mannetje. Net als met die hardrijders en bumperklevers.
Geld is vrijheid, op wat voor manier ook verkregen.
Volledig politiek correct betalen criminelen de hoerenkasten en de autodealers. En deze betalen weer helemaal politiek correct bij de Albert Hein of de drankboer.

Proost!

Welke Put wordt opengetrokken? Waarbij het kalf toch al verdronken is?

Vuilnisman! Kunnen deze zakken ook nog mee!
.....

Dat lijkt me voldoende compensatie om mijn politieke correctheid af te werpen in deze rubriek.

Is er nog iemand die durft te publiceren in 'Formele Filosofie'?
Vast niet. Je zou je vrijheid kunnen verliezen ...
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 06 mei 2015, 17:10

Typisch Yopi-vervolg:

Trouwens een leuke inval van je Memeticae om Blin's geschreeuw te verkleinen. Zag er goed uit!

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 2
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 08 mei 2015, 02:54

Ja ... maar kijk eens hier:

Ik was even boos. Toen mijn boosheid was verdwenen, verdwenen ook de berichten. BD zou maar zo kunnen gaan concluderen dat ik altijd boos ben, wat niet het geval is.

Gelukkig stelde de forumsoftware me in staat de berichten te verwijderen.
En dat is anders als "fuck de koning", dat blijft voor eeuwig op het paleis staan.
Ook al is het van de muur gehaald, de beelden zijn opgeslagen in Big Data.

Ik heb de eer aan mezelf en aan blin gelaten. Zij was niet de reden van mijn boosheid, enkel de uitlaatklep.
Ik denk niet dat BD mijn berichten heeft gearchiveerd, ze bestaan nu enkel in de hoofden van sommige mensen.

En dat vind ik al erg genoeg.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 08 mei 2015, 14:45

:shifty:

Zo werkt het bij ongeveer ook.

Leon

Bericht door Leon » 08 mei 2015, 19:06

Heb ik iets gemist?

Over BD.

Wanneer heb je genoeg gegeten?

Nu schijnt kauwen weer goed voor de intelligentie te zijn, maar kauwgom kauwen ziet er maar dom uit, net een herkauwende koe.

Misschien is het correlatie, als je intelligent bent heb je altijd iets te eten. Net doen alsof je altijd eet = intelligent proberen over te komen.

Maar goed BD. Wanneer is er voldoende data om echt gegarandeerde conclusies te kunnen trekken?

Zolang als er maar data verwerkt wordt en geanalyseerd lijk je goed bezig.

BD is zo waardevol als de conclusies die er uit getrokken worden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten