ADMIN!!! wakker worden :-)

Spuug hier je gal, gooi die rottigheid en alle frustraties er maar uit...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 2
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

ADMIN!!! wakker worden :-)

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 22 okt 2011, 22:30

er zijn spambots actief, zou het fijn vinden als die verwijderd konden worden. Het irriteert namelijk een beetje, want het oogt niet fijn..

alvast bedankt! :klapperdeklap:
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 23 okt 2011, 23:34

Paul heeft de berichten verwijderd en de instelling van dat forumonderdeel gewijzigd, zodat alleen geregistreerde gebruikers berichten kunnen plaatsen.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 1
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 okt 2011, 23:49

Bedankt dat je me even een pm hebt gestuurd, Okke. Ik krijg daar namelijk een e-mail van en dan reageer ik altijd wel. Hier op het forum om hulp roepen als er iets is heeft dus geen nut, want de kans is groot dat ik het bericht dan 3 jaar later pas zie. ;)
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 2
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 24 okt 2011, 13:33

hehe goed om te weten en bedankt voor de aanpassing!
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten