verdwijnen van oude posts en topics.

Spuug hier je gal, gooi die rottigheid en alle frustraties er maar uit...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

verdwijnen van oude posts en topics.

Bericht door ziznl » 12 mei 2009, 12:04

Volgens mij zijn er weer een slordige 12000 posts verdwenen.
Dit is niet de eerste keer. Ik vraag me af hoe dit komt. Heeft een van de omnisofische admins hier een antwoord op?
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Eva Lilith
Posts in topic: 1
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06 sep 2007, 19:33
Contacteer:

Bericht door Eva Lilith » 12 mei 2009, 16:43

:kweetniet:

Maar ja, ik ben dan ook geen omnisofische admin natuurlijk.
"De afdrukken van de vinger Gods zijn niet altijd identiek." (Stanislaw Jerzy Lec)

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 13 mei 2009, 00:23

8417 is nu de momentopname onderaan het index scherm.
kZag Lex ook nog een keer voorbijkomen ..
.. misschien is gelul door muziek vervangen, hoewel schijven nix meer kosten.. enge vermoedens bekruipen me. Kon ook al eerder geen berichten terugvinden die ik zocht.

Laatste stand die ik me herinner was dacht ik dik boven de 20000
"Eruditie is alleen weggelegd voor loosers".
(Umberto Eco: Het Nul-Nummer)

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 13 mei 2009, 11:58

Onderaan de hoofdpagina staat dat 68 het grootst aantal gebruikers online en wel op 11-1-2007 17:19u. Van die datum zijn geen berichten meer op het forum over. We bevinden ons in de vrijwel lege ruïnes van filosofieforum.

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 13 mei 2009, 12:26

okke schreef:Onderaan de hoofdpagina staat dat 68 het grootst aantal gebruikers online en wel op 11-1-2007 17:19u. Van die datum zijn geen berichten meer op het forum over. We bevinden ons in de vrijwel lege ruïnes van filosofieforum.
Ik heb zo het idee dat het huidige arsenaal aan admins ook niet echt geinteresseerd is.

Ik heb zin om te verkassen.
Ik heb hier door toedoen van gewaardeerde forumgenoten een bewogen en vooral mooie geschiedenis gekend.
Dit forum zelf kan me gestolen worden op deze manier. Die gewaardeerde forumgenoten echter niet zozeer. Ik zal dus nog wel posten zo nu en dan....pffff..
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 13 mei 2009, 15:28

Er zijn vooral topics verdwenen. Berichten gaan zeker nog terug tot 2003.

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 13 mei 2009, 15:42

yopi schreef:Er zijn vooral topics verdwenen. Berichten gaan zeker nog terug tot 2003.
Ik vind dit een goed voorbeeld van kut modereren. Zonder aankondiging of overleg massaal topics eruit kwakken. En vervolgens voor inmiddels al ruim 24 uur je kop niet laten zien, als daar een vraag over wordt gesteld. :smt038
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 13 mei 2009, 15:48

ziznl schreef:Ik vind dit een goed voorbeeld van kut modereren. Zonder aankondiging of overleg massaal topics eruit kwakken. En vervolgens voor inmiddels al ruim 24 uur je kop niet laten zien, als daar een vraag over wordt gesteld. :smt038
Je neemt aan dat de topics er door een moderator uit zijn gekwakt. Ik ben benieuwd of dat werkelijk zo is en wat de reden is dat dit gedaan is. Tot die aanname niet bevestigd of ontkracht is, oordeel ik niet over het modereren of dat kut gedaan wordt of niet.

Dat de beheerder al ruim 24 uur niets van zich heeft laten horen, vind ik jammer.

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 13 mei 2009, 16:10

okke schreef:
ziznl schreef:Ik vind dit een goed voorbeeld van kut modereren. Zonder aankondiging of overleg massaal topics eruit kwakken. En vervolgens voor inmiddels al ruim 24 uur je kop niet laten zien, als daar een vraag over wordt gesteld. :smt038
Je neemt aan dat de topics er door een moderator uit zijn gekwakt. Ik ben benieuwd of dat werkelijk zo is en wat de reden is dat dit gedaan is. Tot die aanname niet bevestigd of ontkracht is, oordeel ik niet over het modereren of dat kut gedaan wordt of niet.

Dat de beheerder al ruim 24 uur niets van zich heeft laten horen, vind ik jammer.
Zeg ik toch precies..........dat jij er met zoveel woorden beleefd om heen wil draaien vind ik best. Ik loop het risico om voor lul te staan of dat ik in het stof moet bijten als alles anders is dan dat ik denk dat het is.
Wat is het verschil tussen aannames en oordelen eigenlijk?
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Hoya
Posts in topic: 2
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jul 2008, 11:43
Contacteer:

Bericht door Hoya » 13 mei 2009, 16:20

In Borgertange, gemeente Vlagtwedde woonde een beetje een dulle griet, ze was een bliksemse furie en alle borgertangers en ommelanders waren een beetje bang voor haar.
Ze spraken er schande van dat zij 's nachts over straat liep, in het maaiveld liep te fluiten en soms zelfs voor het zingen de kerk uitsloop. Ze noemden haar dan ook Sjokeladekuntje, gewoon omdat ze anders was. Alleen Pieter, de slagerszoon hield van haar. Op een mooie dag was Pieter afgereisd naar Apeldoorn om nooit meer terug te keren, het Sjokoladkuntje kreeg de schuld. Marc Marie, de kapperszoon nam het voor Sjokeladekuntje op. Op een mooie lentedag reisde Marc Marie af naar Moskou als stylist van de Toppers, om nooit weer te keren. Sjokoladekuntje kreeg de schuld. Teneergeslagen verliet ze haar geboortedorp om sjokoladekuntjes in het heelal te bestuderen. Volgende maand mag Sjokoladekuntje mee met prof. Dijkgraaf om als wonderkind te fungeren in "de wereld draait door". Zo zie je maar: eind goed, al goed.

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 14 mei 2009, 10:58

Wij runnen dit forum geheel uit eigen wil, uit onze eigen portomonnee.

Lex is met een grote, verplichte opruiming bezig. Hopelijk heeft hij backups gemaakt :shifty:
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 14 mei 2009, 18:25

Jeroen schreef:Lex is met een grote, verplichte opruiming bezig.
Wat verplicht hem tot deze grote opruiming?

Gebruikersavatar
Mtheman
Posts in topic: 1
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:29
Contacteer:

Bericht door Mtheman » 14 mei 2009, 21:17

Los van het feit dat er verplichtingen zijn, is het toch wel even netjes om te melden dat enkele topics verdwenen zijn. Ook al is het wel of niet de schuld van moderators. Iedereen op de hoogte stellen is wel het minste wat je kunt doen, met en eventuele uitleg als die voorhanden is.
"What is essential is invisible for the eye, it's only with the heart that you can see rightly"
Scooter - Weekend
Het belangrijkste aan leven?
Is het leven zelf.


Van discussiëren kan je leren de mening van een ander te respecteren.

Gebruikersavatar
Hoya
Posts in topic: 2
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jul 2008, 11:43
Contacteer:

Bericht door Hoya » 14 mei 2009, 21:22

Jeroen, ik vind het echt geweldig wat jullie hier doen.
Als ik een bescheiden bijdrage kan donneren, in welke vorm dan ook, laat het dan even weten.

p.s. dit is geen oneerbaar voorstel, ik bedoel pecunia of werk in de sector verwijderingsbijdragen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 14 mei 2009, 23:51

Hij heeft het aan Paul en mij gemeld in het moderators subforum. Ik heb nog gevraagd of er andere mogelijkheden waren en dat ging hij onderzoeken. Misschien niks gevonden en onder tijdsdruk van z'n webhost en gebrek aan tijd door eigen bezigheden de knoop doorgehakt.

Ook hij had deze actie liever niet ondernomen, vermoed ik. Ik weet ook niet wat de criteria zijn en zo. Of er andere oplossingen waren. Ik vind het te gek dat hij dit en nog 2 andere fora wil hosten, vanuit z'n eigen zak. Een mooi gebaar, waar ik dankbaar voor ben.

Misschien een idee om berichten die je niet kwijt wil op je eigen PC te bewaren en te herplaatsen indien nodig. Of zo nu en dan wat geld te doneren; het is tenslotte ook jullie forum.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 15 mei 2009, 00:05

Als jullie de berichten even terug plaatsten, dan kunnen wij die berichten kopiëren... :wall:

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 18 mei 2009, 22:22

Jeroen, heb je Lex gevraagd of de berichten verwijderd zijn of dat zij slechts gearchiveerd zijn?

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 19 mei 2009, 11:31

Hij kwam, ruimde op en verdween weer.

Hij moest van z'n provider de boel opruimen, omdat hij al ver over z'n limiet zat, waarschijnlijk te lang uitgesteld, waardoor het ineens, plotseling en drastisch moest.

Misschien heeft hij een backup op zijn PC bewaart, weet niet eens of dat kan, dus ik ga er maar van uit dat het voorgoed weg is. Goede leer voor de volgende keer.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 19 mei 2009, 11:37

Ik heb niets geleerd voor de volgende keer. Wat heb jij geleerd?

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 19 mei 2009, 11:39

Dat jij graag discussieert.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 19 mei 2009, 12:18

Uit het gegeven dat zonder aankondiging het grootste gedeelte van het forum gewist is, heb jij voor de volgende keer dat dit gebeurd geleerd dat ik graag discussieer. Vaag.

Ik heb voor nu geleerd (eigenlijk nogmaals geleerd, want ik wist het al) dat ik mij niet moet binden aan de berichten die ik of anderen aan het internet toevertrouwen. Het kan met of zonder aankondiging gewist worden en je kan met of zonder goede reden de toegang tot de berichten ontzegd krijgen.

Ik denk dat dementie vergelijkbaar is: herinneringen koester je zolang je deze nog hebt en zonder aankondiging of waarschuwing kunnen deze ook verdwenen zijn.

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 19 mei 2009, 12:30

Er worden ook posts verwijderd door Jeroen op verzoek van de topicstarter uit topics, waarin Jeroen zelf topicstarter is.Je bent geen omnisoof. Je gedraagt je als een gomnisoof.


Ik zal je proberen werk te besparen Jeroen, ik zal geen zinnige dingen meer posten in topics die jij opstart, dan behoef je ze ook niet meer te verwijderen.
Je bent een autoritaire rede-acteur, die na intiem overleg met zichzelf, besluit wat passend is en meegaand. Het tragische lijkt gelukkig wel te zijn dat je hier op een kwasi-humoristische wijze mee naar buiten komt en daar dus eerlijk over probeert te zijn. Het komische is dat je denkt dat je alles kunt omvatten zo, terwijl jouw gomnisofie zo blind is als een achterhooftdtd.

Dat je je eigen ogen aan de voorzijde niet kunt zien wil nog niet zeggen dat je die ogen op je achterhoofd, die je ook niet kunt zien, een gezichtsveld creeert dat de moeite waard is.

Ik wil Jeroen in de hoedanigheid van rede-acteur overigens verzoeken het bericht dat Okke vandaag om 10.37 en hijzelf als gesprekspartner van Okke om 10.39 verwijderd.
Ik vind als TS dat je binnen dit topic niet met twee petten moet gaan rondlopen.
De ene pet bedekt de ogen in je voorhoofd en de ander pet bedekt de ogen in je achterhoofd namelijk.
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 19 mei 2009, 13:04

okke schreef:Uit het gegeven dat zonder aankondiging het grootste gedeelte van het forum gewist is, heb jij voor de volgende keer dat dit gebeurd geleerd dat ik graag discussieer. Vaag.

Ik heb voor nu geleerd (eigenlijk nogmaals geleerd, want ik wist het al) dat ik mij niet moet binden aan de berichten die ik of anderen aan het internet toevertrouwen. Het kan met of zonder aankondiging gewist worden en je kan met of zonder goede reden de toegang tot de berichten ontzegd krijgen.

Ik denk dat dementie vergelijkbaar is: herinneringen koester je zolang je deze nog hebt en zonder aankondiging of waarschuwing kunnen deze ook verdwenen zijn.
En deze mag blijven staan in mijn topic. Deze vind ik wel goed.
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 19 mei 2009, 13:04

Jeroen schreef:Dat jij graag discussieert.
Deze mag dus weg.
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 19 mei 2009, 13:05

okke schreef:Ik heb niets geleerd voor de volgende keer. Wat heb jij geleerd?
Deze mag bij nader inzien ook wel blijven staan, gezien het feit dat Okke in zijn hieropvolgende post hiervan afstand neemt en laat zien dat hij binnen mijn topic wel degelijk wat geleerd heeft.
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 19 mei 2009, 14:56

Jeroen schreef:
  • De topic starter (TS) is dus de leider van het gesprek. Als de TS een bericht of reactie verwijderd wil hebben, dan zal een moderator dit zonder vragen te stellen doen. Wordt dus niet boos als je bericht deels of in z'n geheel verwijderd is, maar probeer te begrijpen waarom de TS jouw bericht verwijderd wou hebben en plaats een nieuw aangepast bericht. Mocht dit fenomeen zich binnen één onderwerp meer dan 2 keer voordoen, besluit dan uit dat onderwerp weg te blijven. Kennelijk klikt het dan niet. Mocht dit jou meerdere keren overkomen in verschillende onderwerpen, kijk dan eens of je de regels wel hebt begrepen. Praat er desnoods met iemand over die het wel lijkt te snappen.
Als dit topic in Het Socratisch Gesprek staat, dan mag je inderdaad zonder opgaaf van redenen berichten laten verwijderen. Zelfs als het daar gestaan had, zijn je reacties als van een driejarige die zich verongelijkt voelt. Waarschijnlijk klopt dat ook wel, hoewel ik er nog niet over uit ben of dat voor het driejarig zijn geldt of voor het verongelijkt zijn...

Paljas.

Lex

Bericht door Lex » 19 mei 2009, 14:58

Sorry voor het ongemak!

Ik moest inderdaad snel handelen en besloot om topics te verwijderen waar al meer dan een jaar niet meer op gereageerd was.

Dit gaat automatisch met de pruning functie van het forum.
Ik heb alvorens dat te doen uiteraard een backup gemaakt.

Helaas is mijn provider niet echt gul met de ruimte voor een database. Max 20 mb. en gelukkig laten ze 40mb max toe. Ik zat op 84 mb. En ze zouden de database verwijderen wanneer ik niet onder de 40 mb zou zitten vorige week.

De enige optie is om ergens anders een database te huren en alles over te zetten. Maar ik heb het stervensdruk en heb geen tijd om me daarin te verdiepen. Dus als iemand iets weet of zich geroepen voelt?

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 19 mei 2009, 15:06

Wat betaal je nu per maand/jaar?

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 19 mei 2009, 15:32

okke schreef: Paljas.
:whistle: :smt043 :smt045
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 19 mei 2009, 16:18

ziznl schreef:Er worden ook posts verwijderd door Jeroen op verzoek van de topicstarter uit topics, waarin Jeroen zelf topicstarter is.Je bent geen omnisoof. Je gedraagt je als een gomnisoof.
Hahaha, gomnisoof. Die vind ik erg goed.

Verder begrijp ik wel dat je boos bent, of enigszins verbolgen zelfs. Maar de reden dat ik het Socratisch Gesprek heb gemaakt is omdat er hier nou eenmaal mensen zijn die geen onderscheidt kunnen maken tussen een discussie en een gesprek. Waar op zich niks mis mee is, daarom is het in de rest van het forum ook nog gewoon hetzelfde gebleven. Ik was echter het eeuwige geouwehoer zat, het ondermijnen van iemands gesprek kan soms zo vervelend zijn dat iemand stopt met berichten te plaatsen of sommige onderwerpen te bespreken. En dit probeer ik middels deze weg te verhelpen.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 19 mei 2009, 16:29

Jeroen schreef: Verder begrijp ik wel dat je boos bent, of enigszins verbolgen zelfs. Maar de reden dat ik het Socratisch Gesprek heb gemaakt is omdat er hier nou eenmaal mensen zijn die geen onderscheidt kunnen maken tussen een discussie en een gesprek. Waar op zich niks mis mee is, daarom is het in de rest van het forum ook nog gewoon hetzelfde gebleven. Ik was echter het eeuwige geouwehoer zat, het ondermijnen van iemands gesprek kan soms zo vervelend zijn dat iemand stopt met berichten te plaatsen of sommige onderwerpen te bespreken. En dit probeer ik middels deze weg te verhelpen.

Jij wil mij begrijpen --> ik begrijp jou!
[gj]

:cheers:
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 1
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 19 mei 2009, 17:12

Lex schreef:Sorry voor het ongemak!

Ik moest inderdaad snel handelen en besloot om topics te verwijderen waar al meer dan een jaar niet meer op gereageerd was.

Dit gaat automatisch met de pruning functie van het forum.
Ik heb alvorens dat te doen uiteraard een backup gemaakt.

Helaas is mijn provider niet echt gul met de ruimte voor een database. Max 20 mb. en gelukkig laten ze 40mb max toe. Ik zat op 84 mb. En ze zouden de database verwijderen wanneer ik niet onder de 40 mb zou zitten vorige week.

De enige optie is om ergens anders een database te huren en alles over te zetten. Maar ik heb het stervensdruk en heb geen tijd om me daarin te verdiepen. Dus als iemand iets weet of zich geroepen voelt?
Hoe zit dat precies met die backup files? Ik heb ergens wel een site waar je gratis een online account kunt aanmaken met 1gb aan opslagruimte (www.4shared.com). Maar waarschijnlijk zie ik het allemaal net iets te simpel, maar dat hoor ik dan wel.. :) Verder leuk weer een berichtje van je te zien ;)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Lex

Bericht door Lex » 20 mei 2009, 16:56

De totale webruimte is 100 Gb. Daar ligt het probleem niet.
Ze willen de databases klein houden om bepaalde redenen die waarschijnlijk van technische aard zijn.
Maar ik weet dat er ook providers zijn die ongelimiteerde databases aanbieden.
Ik betaal 130 Euro incl. BTW per jaar voor het Premium pakket bij yournamewebhosting.nl

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 20 mei 2009, 17:44

Ik wil het volgende nog even kwijt.
Ik heb lekker asociaal zitten schelden op dit forum en de mods in dit topic. En ik heb dat met volle overtuiging gedaan.
Ik ben nu weer een week volwassener en ik kan zeggen dat het me heeft opgelucht. Wel neem ik nu afstand van mijn eigen grote bek nu.

Verontschuldigingen daarvoor dus!

Ik heb inmiddels begrip voor hoe de zaken gelopen zijn.
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 21 mei 2009, 00:21

Geef nix Ziz, soms is het gewoon effe lekker om uit je dak te gaan of uit je vel te springen. Alles mag, van mij. Ik ben groot voorstander van echt, eerlijk, oprecht en open. Ook al is dit soms wat kwetsend, we zijn toch volwassen genoeg om daar mee om te kunnen gaan, toch?
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
ziznl
Posts in topic: 12
Berichten: 2382
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:15
Contacteer:

Bericht door ziznl » 21 mei 2009, 10:17

Jeroen schreef:Geef nix Ziz, soms is het gewoon effe lekker om uit je dak te gaan of uit je vel te springen. Alles mag, van mij. Ik ben groot voorstander van echt, eerlijk, oprecht en open. Ook al is dit soms wat kwetsend, we zijn toch volwassen genoeg om daar mee om te kunnen gaan, toch?
Thanks!
De omgang ermee is inderdaad volwassen....haha...d.w.z. soms retourneer 'ik en/of je' nog hardere kwetsingen en soms retourneer 'ik en/of je' oplossingen.

:not:
en/of
:smt059
NeoCartesiaan:
"Ik denk (mezelf), dus ik ben (een bedachte gedachte)."
"Ik spreek (tegen mijn begeerde geliefde), dus jij bent (een besproken sprookje)."
"Ik vecht (tegen mijn gevreesde vijand), dus jij bent (een omstreden strijd)."

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 21 mei 2009, 10:41

ziznl schreef:De omgang ermee is inderdaad volwassen....haha...d.w.z. soms retourneer 'ik en/of je' nog hardere kwetsingen en soms retourneer 'ik en/of je' oplossingen.

:not:
en/of
:smt059
Wij ;)
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 21 mei 2009, 11:19

ziznl schreef:Ik vind dit een goed voorbeeld van kut modereren.
ziznl schreef:Ik heb lekker asociaal zitten schelden op dit forum en de mods in dit topic. En ik heb dat met volle overtuiging gedaan.
Ik hoop dat je doorgaans iets genuanceerder bent als het om een aanname van je gaat. Je vooroordeel zat er nu naast terwijl je fel van leer trok.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 21 mei 2009, 12:03

@Okke: Ziznl schreef ook:
Zeg ik toch precies..........dat jij er met zoveel woorden beleefd om heen wil draaien vind ik best. Ik loop het risico om voor lul te staan of dat ik in het stof moet bijten als alles anders is dan dat ik denk dat het is.
Wat is het verschil tussen aannames en oordelen eigenlijk?
........

Ik heb wel de neiging om nu wat topics te gaan redden door ze binnen dat jaar te houden. Er zijn er natuurlijk zat die wat mij betreft mogen verdwijnen of waarvan ik het niet erg vind dat ze verdwenen zijn.

Ik vraag me ook af of dat opschoonprogramma kijkt naar het openen van topics sinds het laatste jaar, of dat er daadwerkelijk in geschreven moet zijn. Een aantal dingen die ik op mijn PC bewaarde heb ik daar gewist omdat ik dacht dat ik die gemakkelijk weer op het forum terug zou kunnen vinden.

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 21 mei 2009, 13:22

Een ander voordeel: het maakt dingen lekker dynamisch. Gedachtes die je een jaar geleden opgeschreven hebt, zijn waarschijnlijk behoorlijk veranderd, gegroeid, ontwikkeld. De essentie zal nog wel hetzelfde zijn, maar tis juist goed om de dingen vanuit het licht van het nu te (her)beschouwen. Blijf je niet zo hangen, zeg maar.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
Arjen
Posts in topic: 2
Berichten: 2990
Lid geworden op: 15 okt 2006, 15:52
Contacteer:

Bericht door Arjen » 21 mei 2009, 13:37

Een nadeel is dat sommige boekverslagen of verklaringen van begrippen nooit veranderen en mensen behoorlijk kunnen helpen in hun speurtocht naar dat ene...
<<Warum willst du dich von uns Allen
Und unsrer Meinung entfernen? >>
- Ich schreibe nicht euch zu gefallen,
Ihr sollt was lernen.
~Goethe

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 9
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 21 mei 2009, 13:53

Schrijf eens een nieuw boekverslag. Word je misschien wat minder stoffig.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 21 mei 2009, 14:25

Jeroen schreef:Gedachtes die je een jaar geleden opgeschreven hebt, zijn waarschijnlijk behoorlijk veranderd, gegroeid, ontwikkeld. De essentie zal nog wel hetzelfde zijn, maar tis juist goed om de dingen vanuit het licht van het nu te (her)beschouwen. Blijf je niet zo hangen, zeg maar.
Waarom probeer je goed te praten dat de oude posts verwijderd zijn? Natuurlijk hoeven uitspraken van lang geleden nu niet meer exact zo ervaren te zijn. Maar dat is toch geen enkele reden om die uitspraken te verbergen?

Gebruikersavatar
Arjen
Posts in topic: 2
Berichten: 2990
Lid geworden op: 15 okt 2006, 15:52
Contacteer:

Bericht door Arjen » 21 mei 2009, 16:57

Jeroen schreef:Schrijf eens een nieuw boekverslag. Word je misschien wat minder stoffig.
Dat doe ik nog regelmatig. Ik zal ze echter niet meer hier posten.
<<Warum willst du dich von uns Allen
Und unsrer Meinung entfernen? >>
- Ich schreibe nicht euch zu gefallen,
Ihr sollt was lernen.
~Goethe

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 1
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 02 dec 2009, 22:20

Lex schreef:Ik betaal 130 Euro incl. BTW per jaar voor het Premium pakket bij yournamewebhosting.nl
Om bij te dragen aan deze kosten hoef je alleen maar regelmatig te klikken op de Google ads onderaan de site. Ga het ook niet overdrijven want ze zijn absoluut niet dom bij Google; gewoon iedereen af en toe een klikje is goed.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten