Nuancering onthullingen Snowden

Discussieer hier over onderwerpen uit kranten, tijdschriften e.d.
Gesloten
Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Nuancering onthullingen Snowden

Bericht door yopi » 06 jun 2014, 14:40


neus

Bericht door neus » 06 jun 2014, 17:09

Het emotionele beeld kan helaas door geen enkele nuancering teniet worden gedaan, Ik bedacht gisteren nog: Privacyoverwegingen mogen geen excuus zijn voor fout gedrag. Het belang van privacy is vooral dat je ongestoord ongeoorloofde dingen kunt doen, want niemand zal een bezwaar hebben als je geoorloofde dingen doet.

Wel geldt natuurlijk dat als verzekeringen duurder worden als je iets mankeert of gedaan hebt dat dit een probleem kan zijn, maar als je nu een verzekering afsluit kan je alleen als je oneerlijk bent onder de vragen uitkomen. Ze vragen nu toch al of je wat mankeert of gedaan hebt. Verzekeringen zijn al lang niet meer sociaal, wat ze eigenlijk zouden moeten zijn. Dat heeft niets met privacy te maken en is een heel ander probleem. Het is dan juist goed dat verzekeringen ook geen privacy meer hebben, of weg kunnen komen met asociale constructies.

Belinda

Bericht door Belinda » 06 jun 2014, 20:47

Ik heb alle boeken van Ludlum gelezen en spionage kan heel erg lucratief zijn. Toen al mijn vriendinnen onderwijzeres wilden worden, ging ik voor spionne. Het is wel jammer dat dat beroep haast uitgestorven is, ik heb zelf ook maar eieren voor mijn geld gekozen en ben de geneeskunde in gegaan.

neus

Bericht door neus » 06 jun 2014, 22:02

Ik vind het al naar van mezelf als ik wat te nieuwsgierig de mail van mijn vrouw lees.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 07 jun 2014, 14:22

En? Doet ze ongeoorloofde dingen dan?

neus

Bericht door neus » 07 jun 2014, 14:26

Ik probeer een partner te zijn die de ander vrij laat om zichzelf te ontwikkelen, wat ze verder ook doet, maar het valt me dan van mezelf tegen dat ik toch die controlezucht heb.

Gebruikersavatar
yopi
Posts in topic: 3
Berichten: 7871
Lid geworden op: 22 aug 2007, 16:28
Contacteer:

Bericht door yopi » 08 jun 2014, 02:37

Lullig ja

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten