Politiek en spiritualiteit: Partij voor Mens en Spirit

Discussieer hier over onderwerpen uit kranten, tijdschriften e.d.
Betty
Posts in topic: 1
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2010, 20:21
Contacteer:

Bericht door Betty » 04 jun 2010, 05:27

Echt,ik had het helemaal gehad met de politiek,had ook zo iets van ik stem niet meer.Als ik al stemde was het op de SP maar zelfs daar geloofde ik niet meer in,het was over en uit. Ik las dit van Lea en dat sprak me echt aan 'Het is bijzonder om te merken dat we steeds meer informatieaanvragen krijgen van Turkse, Marokkaanse, Joodse en Surinaamse mensen. Zij voelen zich aangesproken tot onze andere kijk op een aantal zaken.' Blijkbaar is er behoefte aan een ander geluid.

Dan hans van Steenbergen de econoom,ik kan alleen maar zeggen dat ik dat een verademing vond,niet weer steeds het zelfde geluid van de economie moet groeien maar gewoon een eerlijker en rechtvaardige verdeling en waardering.
Misschien heb je wat aan de laatste nieuwsbrief?

http://www.mensenspirit.nl/Newsletter.a ... -Juni-2010

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 23
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 09 jun 2010, 10:03

Spannende dag: zou MenS een zetel bemachtigen of niet? Ze gaan voor 2 á 3 zetels.
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 12
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 09 jun 2010, 18:47

Paul schreef:Spannende dag: zou MenS een zetel bemachtigen of niet? Ze gaan voor 2 á 3 zetels.
iig al 3 stemmen hier volgens mij O:)
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Paul
Posts in topic: 23
Berichten: 1617
Lid geworden op: 12 sep 2003, 20:40
Contacteer:

Bericht door Paul » 10 jun 2010, 17:07

MenS heeft 26.013 stemmen behaald. Ze hadden pas in april besloten om met de verkiezingen mee te doen en ze zijn nog steeds onbekend, ook voor een grote groep mensen die best op ze zou stemmen. Op zich is het resultaat dus niet eens zo slecht. Ze gaan meedoen met de verkiezingen van de provinciale staten volgend jaar. In elk geval: volgende keer beter. :)
Consider it done, and it happens. 8-)

Neem ook eens een kijkje in mijn webwinkel www.soundsforsure.nl voor tweedehands vinyl LP's.

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 12
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 10 jun 2010, 17:41

Paul schreef:MenS heeft 26.013 stemmen behaald. Ze hadden pas in april besloten om met de verkiezingen mee te doen en ze zijn nog steeds onbekend, ook voor een grote groep mensen die best op ze zou stemmen. Op zich is het resultaat dus niet eens zo slecht. Ze gaan meedoen met de verkiezingen van de provinciale staten volgend jaar. In elk geval: volgende keer beter. :)
Wellicht.. jammer is het iig wel..
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Verwijderde gebruiker

Bericht door Verwijderde gebruiker » 07 mar 2011, 11:14

Paul schreef:MenS heeft 26.013 stemmen behaald. Ze hadden pas in april besloten om met de verkiezingen mee te doen en ze zijn nog steeds onbekend, ook voor een grote groep mensen die best op ze zou stemmen. Op zich is het resultaat dus niet eens zo slecht. Ze gaan meedoen met de verkiezingen van de provinciale staten volgend jaar. In elk geval: volgende keer beter. :)
Ik heb niet gelet of de partij MenS meegedaan heeft aan de verkiezingen. Is iemand dit opgevallen?

Gebruikersavatar
Intangible Radjanamadjo
Posts in topic: 12
Berichten: 3278
Lid geworden op: 14 sep 2005, 15:51
Contacteer:

Bericht door Intangible Radjanamadjo » 07 mar 2011, 19:06

okke schreef:
Paul schreef:MenS heeft 26.013 stemmen behaald. Ze hadden pas in april besloten om met de verkiezingen mee te doen en ze zijn nog steeds onbekend, ook voor een grote groep mensen die best op ze zou stemmen. Op zich is het resultaat dus niet eens zo slecht. Ze gaan meedoen met de verkiezingen van de provinciale staten volgend jaar. In elk geval: volgende keer beter. :)
Ik heb niet gelet of de partij MenS meegedaan heeft aan de verkiezingen. Is iemand dit opgevallen?
Nee niets gezien eigenlijk.. lees dit op hun website:
NIEUWS UIT GELDERLAND EN OVER DE EERSTE KAMER
Er komen interessante en hoopvolle signalen over Mens en Spirit. Zo hebben we bij het Lagerhuis scholierendebat 2 zetels gekregen (zie link onderaan). MenS heeft zich aangesloten bij de Onafhankelijke Senaats Fractie (OSF) in de Eerste Kamer.
http://www.mensenspirit.nl/content.aspx/intro/home

Lijkt me voor die partij dus handig om nu al te beginnen met de voorbereidingen voor de eerstvolgende verkiezingen.. nu kun je naam maken.
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.

Gebruikersavatar
Civilis
Posts in topic: 1
Berichten: 685
Lid geworden op: 29 jan 2010, 02:58
Contacteer:

Bericht door Civilis » 07 mar 2011, 20:55

Bij de 2e kamer verkiezingen heb ik gezocht naar hun ideeën en achtergrond, maar er was bar weinig te vinden..
'Power to the one who doesn't want it!' Clawfinger

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten