Politie gedrag bij de G20
Hmmz ik zie daar een mooi moreel dilemma, maar dat gaat off topic misschien open ik er wel een topic over 

"What is essential is invisible for the eye, it's only with the heart that you can see rightly"
Scooter - Weekend
Het belangrijkste aan leven?
Is het leven zelf.
Van discussiëren kan je leren de mening van een ander te respecteren.
Scooter - Weekend
Het belangrijkste aan leven?
Is het leven zelf.
Van discussiëren kan je leren de mening van een ander te respecteren.
- Kabinet evalueert antiterrorismebeleid
Rijksoverheid, 10 juli 2009
Het kabinet laat extern onderzoek doen naar antiterrorismewetten en -maat-
regelen. Daarbij wordt onder meer gekeken naar de legitimiteit en de effecti-
viteit. Het kabinet neemt hiermee de aanbevelingen over van de commissie-
Suyver.
Okke, het gaat er niet om wat een ander doet. Het gaat erom wat JIJ doet, wat ONZE regering doet.okke schreef:Ja; ik zie inderdaad hoe hard (niet) westerse landen naar totalitaire regimes aan het rennen zijn.
Zie je nu hoe vergelijken jou ertoe in staat stelt om onze totalitaire staat onder Bak Ellende goed te keuren?
Zie je nu waarom ik je extreem rechts noem?
<<Warum willst du dich von uns Allen
Und unsrer Meinung entfernen? >>
- Ich schreibe nicht euch zu gefallen,
Ihr sollt was lernen.
~Goethe
Ihr sollt was lernen.
~Goethe
Een kleine toelichting op mijn bericht: '(niet)' sloeg niet op 'westerse landen' (dan had er een koppelteken tussen (niet) en westerse landen moeten staan), maar is mijn antwoord op de raag hoe hard westerse landen naar totalitaire regimes aan het rennen zijn. Ik had mij duidelijker uit kunnen drukken zie ik.Arjen schreef:Okke, het gaat er niet om wat een ander doet. Het gaat erom wat JIJ doet, wat ONZE regering doet.okke schreef:Ja; ik zie inderdaad hoe hard (niet) westerse landen naar totalitaire regimes aan het rennen zijn.
Als we in een totalitaire staat zouden leven...Zie je nu hoe vergelijken jou ertoe in staat stelt om onze totalitaire staat onder Bak Ellende goed te keuren?
Zie je nu waarom ik je extreem rechts noem?
okke, er bestaan geen regels. iedere situatie is een unieke. Wat denk je dat dat zegt over uitzonderingen?okke schreef:Wie mag volgens jou en onder welke omstandigheden en met welke regels een uitzonderingstoestand uitroepen of bepalen?
<<Warum willst du dich von uns Allen
Ihr sollt was lernen.
~Goethe
Ihr sollt was lernen.
~Goethe