Inglourious Basterds

Heb je een film gezien die je ons niet wil onthouden, vertel erover!
Plaats reactie
Verwijderde gebruiker

Inglourious Basterds

Bericht door Verwijderde gebruiker » 09 sep 2009, 11:53

Afbeelding
  • geregisseerd door Quentin Tarantino
    met Brad Pitt, Mélanie Laurent en Christoph Waltz

    In het door Duitsers bezette Frankrijk is Shosanna Dreyfus getuige van de brute moord op haar familie, onder leiding van nazi-kolonel Hans Landa. Ze weet maar net te ontsnappen en vlucht naar Parijs, waar ze een nieuwe identiteit aanneemt en een filmtheater gaat runnen. Ondertussen, ergens anders in Frankrijk, is een joodse groep soldaten, onder leiding van Lt. Aldo Raine (Brad Pitt) bezig met het nemen van wraak op de nazi's. De groep die bij de vijand bekend staat als 'The Basterds', zaait angst door de nazi's op brute wijze te vermoorden. Met de hulp van de Duitse actrice Bridget von Hammersmark ondernemen ze een missie om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen bij een Duitse filmpremière in het filmtheater van Shosanna Dreyfus, waar ook Shosanna zelf haar kans schoon ziet om wraak te nemen...
Gisteren naar Inglourious Basterds geweest. Van het verhaal moet de film het niet hebben. Veel meer is het niet dan wat hierboven in de recensie van Moviemeter.nl staat. Tarantino was met Reservoir Dogs toch wel op z'n best vind ik.

Gebruikersavatar
Jeroen
Posts in topic: 1
Berichten: 1942
Lid geworden op: 15 sep 2003, 17:10
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 10 sep 2009, 11:41

Duidelijk een download en thuis-kijk film.
Alles is waar -- Omnisofie
Eerst geloven, dan pas zien -- Jim
Now, the only thing there ever is -- Eckhart Tolle
Lijden is maar een concept, laat het los en zie wat het werkelijke is -- IK

Gebruikersavatar
rnull
Posts in topic: 1
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 dec 2008, 09:53
Contacteer:

Bericht door rnull » 10 sep 2009, 18:32

Jeroen schreef:Duidelijk een download en thuis-kijk film.
Ik heb hem ook thuis zitten bekijken, en daar zal het ook bij blijven. Dus ik steun je mening.
Qua tractus sinus history refero

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten