Bericht
door Intangible Radjanamadjo » 15 sep 2009, 18:39
Boek gelezen - aardig verhaal en leuk in elkaar gezet. Helaas past ie hetzelfde riedeltje op elk van zijn boeken toe, waardoor ik na 3 boeken achter elkaar te hebben gelezen van te voren al kon 'voorspellen' wat er ging gebeuren.
Wel interessant en leuk om te zien dat thema's als NSA, Illuminati en Opus Dei worden behandeld.. ergens wordt het zo uit het volle daglicht gehaald, maar worden tegelijkertijd mensen misschien aangespoord zelf onderzoek te gaan doen.. in mijn geval was dit het geval
Film ook gezien, aardig maar boekverfilmingen blijven moeilijk. "The best scripts don't make the best films" om maar met Waking Life te spreken.
En natuurlijk ook jammer dat het een superhype is, maar dat kon je na het succes van het boek wel verwachten. Ik heb de film van Angels & Demons nog niet gezien, wellicht een idee..
The quest is to be liberated from the negative, which is really our own will to nothingness. And once having said yes to the instant, the affirmation is contagious. It bursts into a chain of affirmations that knows no limit. To say yes to one instant is to say yes to all of existence.