Bericht
door InMij » 26 mar 2008, 14:57
Als een aap z'n tanden laat zien (grijnzen) dan krijg je Bokito verschijnselen. Ze laten zo agressie zien. Ik vraag me dan inderdaad wel af hoe een lachende aap eruit ziet..
Haha, mijn vriendinnetje heeft van die slapppe lach verschijnselen. als ze ergens om moet lachen, dan kan ze niet ophouden. en ze moet om veel dingen lachen. als iemand grappig praat ofzo. zelfs als de rest van de wereld daar niets van merkt gaan ze helemaal stuk. zorgt vaak wel voor grappige situaties als je op de fiets zit of van de bank rolt enzo. aan de andere kant zijn er ook leraren waar ze niet naar kan kijken zonder in de lach te schieten, dus dat zorgt weer voor problemen. (Ze kan zich écht niet beheersen.)
Wist je dat in Japan, als je een winkel/restuarant etc. binnenkomt, er altijd wel een bediende klaarstaat (meestal vrouw) die met een big smile ''Irashaimasu!'' roept, wat Welkom betekend. nu is er een tijdje terug een onderzoek gedaan, en nou blijkt dat dat 'nep' lachen, Heel erg ongezond is, voor allerlij complicaties, verkrampingen ed. kan zorgen.
ZOals ik net al liet doorschemeren, ik lach heel wat af als ik en dat vriedninnetje samen zijn. En dan voelt het inderdaad ook zo alsof eventjes niets meer erg is of pijn doet, of (vul zelf maar in).
Bij ons in het park heb je elke zomer 'Lachtherapie' dat is echt het meeste komische dat je kunt zien als je om kwart over 8 's ochtends door de nevel fietst, en er een stelletje malloten op matjes zitten te mediteren en omstebeurt in schaterlachen uitbarsten. zit meestal nog een tijdje zelf te lahen op de fiets als ik daar langs ben geekomen :greins:
Het is niet van belang of er een god of niet aanwezig is.