Het forum is gebroken.

Voor de gewone off-topic gesprekken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 4
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Het forum is gebroken.

Bericht door memeticae » 20 aug 2016, 00:01

Waarom is het forum gebroken, Paul?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 4
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 20 aug 2016, 00:57

Google (googleads) zet ook session cookies neer, is dat de reden waarom een door mij reeds gelezen bericht, nog steeds als ongelezen staat in "berichten sinds laatste bezoek"?)

(phpBB maakt erg veel gebruik van de HTTPVARS, om bij te houden wie wat gezien heeft. Konden we laatst al zien in de "Debug Mode". Google doet dat ook. Zouden ze elkaar kunnen overschrijven? Is dat een hint misschien? Dat je $_SESSION opeens niet meer klopt met wat in de database staat? Ik weet het niet. Ik weet niet wat jij aan het doen bent, ik gok ook maar.)

Had je wel even mogen aankondigen trouwens, dat je er gebruik van ging maken.

Ik heb je altijd als integer beschouwd, maar nu rek je de grenzen.

(Als je geld nodig hebt om deze zogenoemde: "Zwijnestal" in de lucht te houden, had je er ook gewoon om kunnen vragen. Stel je eens voor hoe trots je geweest had kunnen zijn als de euro's binnenvlogen.)

Maar ik kan je enige lef niet ontzeggen: het vergt moed durven te kutten in een "live" systeem.


Hé Leon, dat nieuwe forum van jouw, dat wordt toch wel puur benefiet hoop ik?
Geen google- of andere zooi erop?

Sjezus! Ben jij Paul, Leon?
Had ik toen in Gouda reeds gelijk?!

Auw. Mijn hoofd doet opeens pijn.

::

Mijn adblocker blokkeerde vandaag voor het eerst een advertentie op dit forum. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de adblocker uitgezet en nog eens gekeken ... Ik zag geen advertenties verschijnen, maar wel opeens een hoop ruimte tussen hoofdstuk en reacties.
"Concealed advertisement" is nog steeds advertisment.
Als mij de mogelijkheid wordt geboden daarmee akkoord te gaan is het ok.
(Zelfs al zou ik het uit verslavingszucht doen)
Maar om het voor me te verbergen, is een "faux pas".

Niet te vergeven.
Jammer, Paul.

Geef alsjeblieft je redenen: waarom je het, en waarom je het op deze manier doet.

Want het voelt nu als een Judasgarotte, terwijl ik uit eigen vrije wil op de stoel ben gaan zitten.

Als ik op zou staan, zou ik een bittere smaak achterlaten.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Leon

Bericht door Leon » 20 aug 2016, 09:50

Nah, memeticae, niet te ver zoeken. Ik dacht een abonnementsvorm te introduceren: 6 Euro per jaar. Wat zal het lekker stil zijn...

Ineens geen verdere beveiliging nodig...

Leonardo
Posts in topic: 2
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 apr 2014, 22:10
Contacteer:

Bericht door Leonardo » 22 aug 2016, 10:11

memeticae schreef:het vergt moed durven te kutten in een "live" systeem.
En enige roekeloosheid en verantwoordelijkheidsgebrek?

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 4
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 22 aug 2016, 17:47

Neuh, dat wil ik niet zeggen.

Je kunt hooguit wat gebruikers (tijdelijk) ontevreden maken. Het lijkt mij niet dat er levens en/of kritieke productieprocessen van dit forum afhangen.

Maar lef heb je er wel voor nodig, zelfs als je precies weet wat je aan het doen bent.
(Maar mits je weet te onthouden wat je gewijzigd hebt, kun je altijd de wijzigingen weer terugdraaien. Doe je dat niet, dat onthouden, dan ben ik het met je eens wat 'roekeloosheid' betreft.)

;)

En verder: Paul mag natuurlijk doen en laten wat hij wil met dit/zijn forum.
Het zou wel heel Nederlands zijn om te gaan klagen over een gratis service.
Bovendien heeft hij in een ander bericht zijn bedoelingen verduidelijkt en aangegeven dat er van "boze opzet" geen sprake is. Dus laten we er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Verder bedoelde ik met "gebroken" meer "gezwicht", als je begrijpt wat ik bedoel.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Leonardo
Posts in topic: 2
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 apr 2014, 22:10
Contacteer:

Bericht door Leonardo » 22 aug 2016, 18:29

memeticae schreef:Neuh, dat wil ik niet zeggen.

Je kunt hooguit wat gebruikers (tijdelijk) ontevreden maken. Het lijkt mij niet dat er levens en/of kritieke productieprocessen van dit forum afhangen.

Maar lef heb je er wel voor nodig, zelfs als je precies weet wat je aan het doen bent.
(Maar mits je weet te onthouden wat je gewijzigd hebt, kun je altijd de wijzigingen weer terugdraaien. Doe je dat niet, dat onthouden, dan ben ik het met je eens wat 'roekeloosheid' betreft.)
Dan ben ik toch liever een lafbek. :greins:

Gebruikersavatar
memeticae
Posts in topic: 4
Berichten: 6523
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:30
Contacteer:

Bericht door memeticae » 22 aug 2016, 18:36

Daar heb je ook weer lef (of moed) voor nodig.
:peace:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Begrijpen en verstaan is hetzelfde als meten zonder gissen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten